Imamo temu o nekoć slavnoj i jakoj Jugoliniji koju možete naći na linku ispod:
Jugolinija / Croatia line (1947-2000)
viewtopic.php?f=86&t=1733i sad je na redu da otvorimo temu o najvećem nacionalnom putničkom brodaru Jadrolinija i da damo uvodni post a onda krenemo na fotografije i sve ostalo.
Začetkom organiziranog linijskog prijevoza putnika se uzima datum 7.rujan 1872. kada je parobrod »Hrvat« uspostavio liniju od Senja do Rijeke , više o tome u našoj temi na :
Prvi hrvatski željezni parobrod Hrvat (1872-1916)
viewtopic.php?f=86&t=1335Jadrolinija je nastala spajanjem raznih malih brodara obalne plovidbe .
Nova kompanija nastala je 20.1.1947. godine. u Rijeci,kao nasljednica Jadranske plovidbe (Sušak), Dubrovačke plovidbe i ostataka Zetske plovidbe (Crna gora). Umjesto Jadranske plovidbe d. d. novi putnički brodar nazvan je Jadranska linijska plovidba – Jadrolinija, raspolagao je tada s 41 brodom.
Sjedište Jadrolinije se od samih početaka nalazi u Palači Adria, reprezentativnoj riječkoj građevini, koja datira iz 1897. godine .
Današnje stanje je slijedeće , prema najnovijim podacima za 2011. godinu, Jadrolinija je prevezla 9 840 727 putnika i 2 479 271 vozila sa svojom flotom od 50 brodova (4 velika putnička trajekta za dužobalnu i međunarodne linije, 33 trajekta u lokalnom putničkom prometu, 8 katamarana, 1 hidrobus i 4 klasičnih brodova) ukupnog kapaciteta 3404 vozila i 26 720 putnika. Od međunarodnih linija prometuje s lukom Bari i Ancona.

- Jadrolinija Rijeka.jpg (135.05 KiB) Pogledano 11136 puta
Za početak jedna, pa možemo nazvati reklama Jadrolinije, negdje prije 1980.godine.
-------------------------------------------------
S obzirom da je tema smještena u rubrici "Povijest" , molim da se držite i ravnate prema tome. Dakle nema stavljanja novih vijesti , držite se ponajviše Rijeke i Kvarnera. Pokušajmo obraditi dobro ovo naše područje.