Post broj:#23 Postao/la fiumanuzg » 9.2.2015, 12:27
Koliko sam skužio, ovo bi trebala biti tema o prioritetnim gradskim projektima, i sad kad sam sve ponovno pročitao vidio sam da nas je većina pisala puste želje, a ne prioritete, ja prvi među svima s Opera barom.
Slažem se sa većinom da bi prvo i osnovno bilo izmjestit autobusni kolodvor, dok se ne izgradi novi. Ovaj jednostavno stvara gužvu u gradu i ruglo je grada.
A nakon tog mislim da bi bilo od velike važnosti uredit marinu ali ne u porto Barošu kako svi predviđaju nego u glavnom dijelu luke gdje je trenutno, samo je treba popunit barem do silosa. Jer prazna luka je također ruglo lučkog grada, a ribarice bi trebale dobit svoje mjesto u porto Barošu.
Ne slažem se nikako s prijedlozima iseljavanja INE s Mlake i ukidanja prakirnih mjesta u centru grada ad hoc. Što se tiče INE potrebno je ostaviti kompleks gdje je, uredit ga i napravit tehničkim muzejem jer je to najstarija rafinerija u ovom dijelu europe, pa to je ujedno i dio povijesnog muzeja Rijeka (trebao bi biti), pogotovo ako želimo biti EPK. INA na Mlaci ionako ništa ne rafinira, a već 3 godine niti ne namješava, a broj radniak u upravnoj zgradi je svaki dan sve manji i manji.
Što se tiče parkinga, slažem se da bi ga se s vremenom trebalo izmjestiti, pa čak i smanjit ulazak automobila u sam centar grada ali to se ne smije napravit tek tako. Prvo se treba destimulirajućim cijenama parkinga probat ljude odučit od dolaska autom u grad, ako mogu priuštit 7 kn, neka se digne na 10, 12 15 dok ljudi ne počnu manje dolazit. E sad, ova ideja ne bi smijela ići sama za sebe. Trebala bi ići paralelno s besplatnom Autotrolejevom linijom po centru grada koja bi spajala centar i rubna parkirališta. Rubna parkirališta bi se trebala uredit na prilazima gradu, recimo na Mlaci, Škurinju i Brajdici. Ti parkinzi bi morali biti jeftini kako bi se ljude stimuliralo da tu ostavljaju svoja vozila. Ako ovo sve ne ide skupa onda se dobiva samo udar na građane.