Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Rijeka Gateway projekt

Riječki razvojni projekti
Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#376  PostPostao/la Adamić » 5.1.2013, 14:27

Propao novac iz Europske unije
Projekti na Brajdici kasne: Lučka uprava mora vratiti 30.000 eura


Slika

Kasne projekti novog ulazno-izlaznog punkta i uređenja inspekcijske postaje (BIP – Border inspection post), a zgrada i novi izlaz s Brajdice s direktnim priključkom na cestu D-404 građevinski su završeni prije gotovo 10 mjeseci, ali nisu otvoreni, jer još uvijek nije odobrena uporabna dozvola na koju se čeka još od ljeta

RIJEKA Od tri velika projekta na kontejnerskom terminalu Brajdica, čija je realizacija u tijeku, bez većih problema napreduje samo izgradnja nove obale, dok su u kašnjenju projekti uređenja novog ulazno-izlaznog punkta i uređenja inspekcijske postaje (BIP – Border inspection post). Zgrada i novi izlaz s Brajdice s direktnim priključkom na cestu D-404 građevinski su završeni prije gotovo 10 mjeseci, ali nisu otvoreni, jer još uvijek nije odobrena uporabna dozvola na koju se čeka još od ljeta.

Posao GP-u Krk

Prema informacijama iz Lučke uprave novost je da je rješenje problema pitanje dana, što znači da bi sredinom siječnja zgrada i prometni punkt trebali biti otvoreni. Cijeli problem kod zgrade i ulaza u terminal nastao je zbog promjena u projektu traženih od strane koncesionara na Brajdici – tvrtke ICTSI, koja je tražila i dobila izmjenu u redoslijedu gradnje kako bi imala što veći prekrcajni kapacitet terminala. Riječ je o separatorima otpadnih voda, koji su zbog promjene redoslijeda gradnje postali zasebne cjeline i trebalo je iznova ishoditi dokumentaciju do građevinske dozvole.

Kod izgradnje inspekcijske postaje povijest problema također je donekle slična, jer je mijenjana lokacija na zahtjev koncesionara, pa je zbog toga i izgubljena opcija sufinanciranja projekta od strane Europske unije. Već odobrena sredstva u iznosu od 29.493 eura moraju biti vraćena Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU), koja je također objavila da više neće financirati projekt za kojeg je bila predvidjela ukupno 588.025 eura. SAFU inače sufinancira izgradnju BIP postaja na ukupno sedam lokacija preko kojih će se, nakon što Hrvatska postane članica Europske unije, iz Srbije, BiH i Crne Gore, na teritorij EU smjeti uvoziti roba biljnog i životinjskog podrijetla.

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak naglašava kako je praktično dogovoreno rješavanja oba navedena problema.

– Informirani smo iz resornog Ministarstva graditeljstva da je uporabna dozvola za zgradu i ulazni punkt napisana i pitanje je dana kada ćemo je dobiti, tako da negdje sredinom siječnja možemo očekivati otvorenje zgrade. Kod inspekcijske postaje usuglasili smo se kako će ona biti mobilna, što znači da će moći mijenjati lokaciju ovisno o potrebama koncesionara, odnosno biti na usluzi svim korisnicima veterinarsko-sanitarne i fitosanitarne granične inspekcije u trenutku kada se za to ukaže potreba. Vrijednost projekta je oko 7,5 milijuna kuna, posao će obaviti GP Krk zajedno s podizvođačima, a rok za uređenje inspekcijske postaje jest sredina ožujka, tako da će sve biti spremno na vrijeme. Troškovi inspekcije postaje ići će kroz kredit Svjetske banke unutar Rijeka Gateway projekta o čemu smo također postigli suglasnost s bankom.

Kontejnerski mostovi


Za treći projekt izgradnje nove obale na Brajdici mogu reći da se odvija u skladu s planovima, kao i da bi tijekom travnja sve trebalo biti spremno za dopremu i instaliranje nove opreme u što su uključena i dva kontejnerska mosta. Očekujem da ćemo do kraja lipnja prekrcati prve kontejnere na novoj obali Brajdice, zaključuje Mezak, dodajući kako postoji opcija o sufinanciranju dijela opreme za BIP od strane Ministarstva financija i Ministarstva zdravstva.

Kako god bilo, zbog ranijih lutanja s lokacijom nepovratno je izgubljena opcija korištenja novca SAFU-a, pa će sada umjesto korištenja nepovratnih sredstava Lučka uprava vraćati kredit Svjetskoj banci.

Autor: Darko Pajić (Novi list)

-------------------------------------------------------
He he negdje do ljeta... Brajdica bi mogla biti završena! :bravo:

A što se tiče carine...i novog terminala ..trebat će radnika..ja svoj životopis šaljem tamo... nikad ne znaš.. : posta
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#377  PostPostao/la Adamić » 7.3.2013, 14:07

MojaRijeka.hr - Natječaj za uređenje Delte

U 4 mjesecu natječaj za Deltu. Lokalni izbori su uskoro pa ne treba shvaćati za ozbiljno i tko je vidio uopće vjerovati političarima.
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#378  PostPostao/la Adamić » 8.3.2013, 04:34

PORTO BAROŠ VOJKO OBERSNEL, VLADO MEZAK I VEDRAN DEVČIĆ NAJAVILI RASPISIVANJE NATJEČAJA
START 2015.
Park, hoteli, trg i marina na Delti

Na sjevernom dijelu Delte između ceste D-404 i Spomenika osloboditeljima uredit će se najveći gradski park, dok će na južnom dijelu niknuti hoteli, kongresni centar, restorani, stambeni prostori

Darko PAJIĆ (Novi list)
Slika

Na 15 hektara prostora bit će izgrađen potpuno novi dio grada na samoj obali mora * Foto: S. JEŽINA
RIJEKA » Međunarodni natječaj za razvoj i uređenje područja Delte i Porto Baroša bit će raspisan do kraja travnja te bi na njemu trebao biti izabran investitor do kraja ove godine. Kako bi cijela iduća godina morala proteći u izradi projekta i ishodovanju građevinskih dozvola, optimistična je prognoza da bi izgradnja na terenu mogla započeti tijekom 2015. godine i to u prvoj fazi projekta kada se predviđa prenamjena područja Porto Baroša i manjeg obalnog dijela Delte. Raspisivanje natječaja za najveći projekt Rijeka Gatewaya najavili su na jučerašnjoj konferenciji za novinare gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, ravnatelj Lučke uprave Vlado Mezak i predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić. Kako je kazao Obersnel, riječ je o projektu koji će potpuno izmijeniti Rijeku i obilježiti grad u idućih 50 godina, otvoriti njegovo središte prema moru i dati cijeli niz novih sadržaja građanima.

Realizacija kasni

– Na tih 15 hektara prostora bit će izgrađen potpuno novi dio grada odmah uz obalu mora, čiji će rubni dio biti namijenjen rekreaciji, šetnji i sličnim aktivnostima. Na sjevernom dijelu Delte između ceste D-404 i Spomenika osloboditeljima uredit će se najveći gradski park, dok će na južnom dijelu niknuti hoteli, kongresni centar, restorani, stambeni prostori i jedan veliki trg kakav nedostaje u Rijeci. Šteta je što realizacija dosta kasni, jer se čekao Zakon o pomorskom dobru. Mogao je ovaj natječaj biti raspisan i prije nekoliko godina kada je u svijetu bilo većeg investicijskog potencijala, kazao je Obersnel.
Riječki gradonačelnik odgovorio je na novinarski upit o rješavanju problema Centralnog uređaja za pročišćivanje otpadnih voda, koji se nalazi na Delti. Kazao je kako je nekoliko tehnoloških opcija po različitim cijenama razmotrila stručna studija koju je financirala Svjetska banka u sklopu projekta Jadran kako bi se ispitale opcije za rješenje problema.
– Mi smo se odlučili izmjestiti pročistač, koji bi ostao na Delti, ali bi bio maksimalno pomjeren prema kontejnerskom terminalu Brajdica te hortikulturom odijeljen od ostatka Delte. Osim što će biti premješten, uređaj za pročišćivanje otpadnih voda će biti i dograđen biološkim pročišćivačem. Cijeli projekt bit će nominiran prema europskim fondovima kroz projekt kanalizacijskog sustava Grada Rijeke, koji će ukupno koštati 110 milijuna eura, rekao je Obersnel.

Na Delti zgrade do šest katova

Na pitanje koliko će stanova biti građeno na Delti, nije bilo sasvim preciznog odgovora, jer će isti uvjetovati budući investitor. Naime, GUP-om je predviđeno oko 150.000 četvornih metara unutarnjeg prostora od čega će 30 do 40 posto biti namijenjeno za stanove. Kako je kazao Vlado Mezak, maksimalna visina zgrada bit će 5 do 6 katova, a broj stanova ovisit će o tome koliko će investitor predvidjeti prostora po jednom stanu u prosjeku.

Koordinacijski tim

Zadaća organizacije urbanističkog dijela natječaja i provedbe potrebnih procedura povjerena je koordinacijskom timu u kojem se nalaze pročelnik Odjela za urbanizam Grada Rijeke Srđan Škunca, predsjednik Društva arhitekata Rijeka Igor Rožić i Miroslav Gudelj kao predstavnik Lučke uprave Rijeka.

Dozvola za Brajdicu

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak najavio je niz aktivnosti te kazao kako je ishodovana uporabna dozvola za ulazno-izlazni punkt i zgradu na Brajdici, koja će biti predana korisnicima idućeg tjedna. Također će idućeg tjedna biti raspisan natječaj za zgradu na Putničkom terminalu, pored čega će tijekom travnja i svibnja na Riječkom lukobranu niknuti nekoliko kućica, nove klupe i koševi za smeće, označena biciklistička staza i posebno vozilo za prijevoz manjeg broja ljudi po lukobranu. Osim toga, na Brajdici do početka travnja završava izgradnja nove obale kontejnerskog terminala te se 28. travnja očekuje dolazak broda s dva velika kontejnerska mosta i drugom opremom. Obala će biti duboka 14,2 metara i moći će primiti brodove kapaciteta do 9.000 TEU jedinica.
Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić kazao je kako se već duže vrijeme provode pripreme za izmještanje djelatnosti luke s Delte i Porto Baroša, pa punjenje kontejnera drvom seli na Škrljevo, a pretovar starog željeza na zapadni dio luke. Problem je konvencionalni teret, koji bi novu lokaciju trebao naći na platou bivše koksare u Bakru.
– Nastavit ćemo raditi pritisak prema resornom Ministarstvu i Vladi da se problem prenamjene obale i platoa u Bakru što prije riješi, rekao je Devčić.
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

gost
 

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#379  PostPostao/la gost » 2.4.2013, 18:57

Još malo bajki...
Kako se mogu ovi tipovi ujutro pogledati u zrcalo, naročito Odojko.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#380  PostPostao/la Adamić » 19.10.2013, 20:22

Delta i Porto Baros

Natječaj za izradu idejnog urbanističkog-arhitektonskog rješenja za uređenja područja Delte i Luke Baroš u Rijeci

11. srpnja 2013. godine - Lučka uprava Rijeka i Grad Rijeka u organizaciji i provedbi Društva Arhitekata Rijeka raspisuju javni, međunarodni, otvoreni, u jednom stupnju, anonimni, anketni NATJEČAJ za izradu idejnog urbanističkog-arhitektonskog rješenja za uređenja područja Delte i Luke Baroš u Rijeci

Opći uvjeti natječaja objavljuju se u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske, te na web stranici Lučke uprava Rijeka http://www.portauthority.hr, http://www.mojadelta.com, na web stranici Grada Rijeke http://www.rijeka.hr kao i na web stranici Društva arhitekata Rijeka, http://www.d-a-r.hr/delta

Podloge natječaja su besplatne.

Sve ostale informacije natjecatelji mogu dobiti putem maila natjecaj@d-a-r.hr


PRAVO SUDJELOVANJA
Pravo sudjelovanja u svojstvu autora imaju sve stručne fizičke i pravne osobe, bez obzira na mjesto sjedišta/prebivališta. Stručnost je zadovoljena kad je najmanje jedan autor magistar struke ili diplomirani inženjer u području arhitekture i urbanizma ili nositelj druge jednako vrijedne titule. Individualni autor ili grupa autora mora uključivati najmanje jednog ovlaštenog arhitekta upisanog u imenik ovlaštenih arhitekata Hrvatske komore arhitekata.
ROKOVI
Početak natječaja je .......................................................... 05. srpnja 2013.
Predaja natječajnih radova do ............................................... 22. listopada 2013.
Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja do ........................... 26. srpnja 2013.
Ocjenjivački sud završit će s radom najkasnije do ...................... 25. studenog 2013.

NAGRADE
Ako do određenog roka prispije najmanje deset (10) radova koji su stručno izrađeni i odgovaraju Uvjetima natječaja, Ocjenjivački sud se obvezuje dodijelititri (3) jednakovrijedne prve nagrade u neto iznosu od 200.000,00 kn .

Sukladno usvojenom GUP-u, danske tvrtke COWI i Gehl Architects, izradile su smjernice uređenja postojećih 15 ha prostora na Delti i Porto Barošu. Renomirane danske tvrtke angažirane su temeljem međunarodnog javnog natječaja kako bi predložile moguća arhitektonsko-urbanistička rješenja na zadovoljstvo investitora/developera, kao i građana Rijeke, te njenih posjetitelja. Za uređenje imenovanog prostora, kao i Projekta u cjelini, interes iskazuje niz potencijalnih investitora/developera iz cijelog svijeta.

Delta i Porto Baros.jpg
Delta i Porto Baros.jpg (139.42 KiB) Pogledano 17065 puta

delta3_1-1.jpg
delta3_1-1.jpg (76.41 KiB) Pogledano 17065 puta

[youtube]k39H7HRifJQ#t=11[/youtube]



--------------
...još 3 dana do kraja predaje natječajnih radova. :kava:
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#381  PostPostao/la Adamić » 25.10.2013, 08:15

Isječak iz današnjeg N.L.
Uskoro gradnja nove Delte i Kostabele
....Gradonačelnik je najavio i velike investicije na Delti, s obzirom da je na natječaj za arhitektonsko rješenje nove Delte stiglo čak 50-ak radova, o kojima upravo odlučuje nadležno povjerenstvo i tijekom 2014. godine bit će raspisan natječaj za izbor koncesionara, odnosno developera.
http://novine.novilist.hr/default.asp?W ... 328592863P
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#382  PostPostao/la Adamić » 8.12.2013, 14:49

Danas u Novom listu, glavna naslovnica je
PORTO BAROŠ - kreće potraga za ulagačem
Marina za 500 jahti već 2018.


Marina u Porto Barošu dio je ambicioznog projekta uređenja Delte koji bi prvi mogao biti realiziran. Procjenjuju tako i u Gradu Rijeci i u Lučkoj upravi, nakon natječaja za izradu idejnog urbanističko-arhitektonskog rješenja za uređenje Delte i Porto Baroša, provedenog u suradnji s Društvom arhitekata Rijeka. Marina je inače zamišljena kao dio integralne prostorne cjeline s Deltom, no gotovo je sigurno da će biti izgrađena znatno prije.
Dva su glavna razloga tome. Prvi – najvažnija i najskuplja infrastruktura marine, sušački lukobran, već je odavno izgrađen pa bi za prihvat jahti i brodica, uz obavezno »ušminkavanje« čitavog područja, trebalo samo postaviti pontone i ostalu prateću infrastrukturu. Time bi se zadovoljili preduvjeti za početak komercijalnog korištenja, a upravo je komercijalna isplativost i relativno brz povrat uloženog drugi razlog zbog kojega su i gradonačelnik Vojko Obersnel i ravnatelj Lučke uprave Vlado Mezak na predstavljanju rezultata natječaja početkom ovoga tjedna iskazali uvjerenje kako će baš marina biti ulagačima najprivlačniji dio projekta. Gradska i lučka uprava pri tom procjenjuju kako bi se prve jahte u Porto Barošu mogle vezati već za tri do četiri godine. Valja ipak naglasiti da prije toga treba pronaći investitora zainteresiranog za ulaganje u Deltu i marinu u Porto Barošu, za što će natječaj biti raspisan početkom iduće godine. Ukoliko se pojavi ulagač, o njegovim će planovima u velikoj mjeri ovisiti i dinamika realizacije čitavog zahvata, pa tako i luke nautičkog turizma.

Prateći sadržaji

Marina s pratećim sadržajima bi trebala obuhvaćati područje sadašnje Luke Baroš, odnosno akvatorij unutar lučkog bazena zajedno s obalnim dijelom koji se proteže od sušačkog lukobrana, preko Ružićevog gata do Vinodolskog i Senjskog pristaništa, ukupne površine od oko 24 tisuće četvornih metara. To bi, prema procjenama Lučke uprave, bilo dovoljno za smještaj ukupno do 500 srednjih i većih jahti, zajedno s pratećim sadržajima, nužnim prema propisanim kriterijima za luke nautičkog turizma.
Prema prvonagrađenim radovima na natječaju, koje su izradili Studio 3LHD iz Zagreba, zatim tvrtke PORTICUS d.o.o. za projektiranje iz Splita i projekta Njiric+arhitekti d.o.o., buduća marina obuhvaćat će i različite prateće komercijalne namjene, poput hotela, stambenih i poslovnih objekata, kulturnih i zabavnih sadržaja. Pritom je projekt tvrtke PORTICUS, osim u Porto Barošu, nautičke sadržaje predvidio i na praktički čitavom području Delte koja bi kanalima bila podijeljena na nekoliko otoka, a splitski arhitekti su dodali i novi lukobran, koji bi štitio područje neposredno ispred sadašnjeg Sušačkog lukobrana. Takvo je rješenje ocjenjivački žiri proglasio ekstravagantnim i suvišnim, no i bez novog lukobrana, marina s pratećim sadržajima je neupitna.
– Uz ostale građevine, tu je predviđen i hotel, pri čemu je zgradu hotela moguće tretirati i kao svojevrsni »landmark« površine, koja bi se svojom visinom isticala u urbanom tkivu Delte, kaže ravnatelj Lučke uprave Vlado Mezak.
Sama marina gradila bi se u dvije faze, objašnjava, i to odmah po zvršetku natječaja koji će biti raspisan iduće godine.
– Prva bi se faza odnosila na izgradnju vezova i pontona te prateće infrastrukture bez koje marina ne može funkcionirati, kaže Mezak.

Velika plovila

Iako planovima nije određena veličina plovila mjerodavna za dimenzioniranje kapaciteta marine, te je otvorena mogućnost investitoru za prihvat plovila raznih veličina, upućeni smatraju kako bi, s obzirom na smještaj marine u samom središtu grada, idealno bilo koncentrirati se na prihvat srednjih do većih plovila, duljine od 15 do četrdeset ili više metara.
Marine za prihvat takvih plovila u pravilu su smještene u urbanim središtima, gotovo nikada na udaljenijim lokacijama poput otoka, gdje su pretežno marine za smještaj manjih brodica i jahti. Gradovi su idealni za posade, kojima pružaju potrebne sadržaje za vrijeme dok jahta ne plovi, tako da u pravilu predstavljaju prvi izbor za smještaj većih jahti. Prihvat većih jahti sa stalnim posadama donosi, s druge strane, dodatne prihode za prateće sadržaje marine, ali i za gradsko gospodarstvo općenito.
No, da bi privukla veće jahte, marina mora nuditi i sadržaje na odgovarajućoj razini, kao i grad općenito, odnosno, kažu stručnjaci s kojima smo razgovarali – treba osigurati razloge zbog kojih bi za vez bila odabrana Rijeka, a ne Trst ili bilo koja druga luka u širem okruženju.
Za tako nešto potrebno je do detalja osigurati i razraditi prateće usluge, poput održavanja brodova. U samom centru grada nemoguće je vršiti značajnije zahvate na plovilima duljine nekoliko desetaka metara, pa bi te djelatnosti trebalo uskladiti s kapacitetima u okruženju, poput, primjerice, bivšeg brodogradilišta u Kraljevici, gdje bi se mogli izvoditi i najzahtjevniji radovi na održavanju plovila.
U lučkoj upravi ističu kako će odabir ciljane klijentele biti stvar investitora, ali ravnatelj Mezak ipak dodaje kako u budućoj marini želi vidjeti upravo veće jahte.
– Veći brodovi s posadama su nam najzanimljiviji i bilo bi idealno da se izgradi marina upravo za plovila tog tipa. Za to imamo potrebne preduvjete – odličnu zaštitu od valova, relativno veliku dubinu koja dopušta pristajanje većih jahti i jedrilica, te smještaj u centru grada. Nećemo inzistirati na ovom ili onom tipu marine. Kapacitet i veličina plovila koja će pristajati u marinu ovisit će o investitoru i njegovim poslovnim planovima, ali ćemo pri odabiru ponuda moći odlučivati koja nam najviše odgovara u financijskom smislu i u ostalim parametrima. Očekujemo da to bude marina za veće brodove, kakvi su već počeli pristajati u luci. To bi bilo na korist svima u gradu jer su posade jahti u pravilu dobri potrošači, s kojima nema nikakvih problema, kaže Mezak.

Terminal (ipak) nije promašaj

Neslavni promašaj bivšeg ravnatelja Lučke uprave Bojana Hlače, Putnički terminal na korijenu Molo longa, trebao bi se uklopiti u projekt marine.
– Terminal već ima novog koncesionara za razdoblje od idućih dvadeset godina. On već sada nije u funkciji klasičnog terminala, a neće više biti ni noćni klub kao za prijašnjeg koncesionara, već je riječ o multifunkcionalnim sadržajima koje će pružati usluge putnicima na brodskim linijama, korisnicima buduće marine i građanima. U tom kontekstu sada zgradu terminala smatram dodanom vrijednošću projekta marine, kaže Mezak.

Pontoni na Rivi Boduli

Novi pontoni za privez plovila bit će postavljeni i na Rivi Boduli, u riječkom lučkom bazenu, no oni neće predstavljati izravnu konkurenciju budućoj marini. Kako objašnjava ravnatelj Lučke uprave, taj će prostor biti namijenjen prvenstveno privezu brodova za kružna putovanja, popularnih turističkih jedrenjaka.
– Što se tiče velikih jahti koje se sada vezuju u luci, ako ih dio i ode u novu marinu, to nije nikakav problem jer je sve to riječka luka, kaže Mezak.

Odluka investitora

U organizaciji marine budućem investitoru ostavljena je sloboda postave pontona za privez u odnosu na postojeće obale i gatove, a koliko će ih biti i kako će biti smješteni, ovisit će u prvom redu o veličini plovila za čiji privez su predviđeni. Jednako tako, ulagač će u priličnoj mjeri moći odrediti i vrstu i veličinu zgrada za prateće sadržaje marine koji će, ističe Mezak, biti otvoreni za sve građane.
– Ne želimo marinu na čijem će ulazu biti rampa i zabranjen pristup građanima, već marinu koja će biti mjesto gdje će moći doći prošetati, popiti kavu te koristiti brojne prateće usluge koje će budući koncesionar osmisliti i staviti u funkciju, kaže ravnatelj.
Od većih građevinskih zahvata, osim uklanjanja najvećeg dijela postojećih zgrada na Senjskom pristaništu i izgradnje novih, Prostornim planom Grada Rijeke na području buduće marine utvrđena je i mogućnost rekonstrukcije završnog dijela Sušačkog lukobrana koji je sada izveden u obliku kamenog nabačaja. Planom je predviđena mogućnost produženja lukobrana, ovisno o hidrodinamičkim i drugim uvjetima. Tim se zahvatom može dobiti prostor za dodatne vezove, ali i za smještaj drugih potrebnih objekata, poput crpke za opskrbu plovila gorivom.
Natječaj za developera, odnosno investitora u projekt uređenja Delte i Porto Baroša bit će, kako je najavljeno iz Grada i Lučke uprave, raspisan u prvom kvartalu iduće godine, a prvi radovi počet će 2015. godine. Prvo, naravno, treba pronaći investitora spremnog uložiti stotine milijuna u grad koji investicije tolikog opsega i vrijednosti ne pamti već desetljećima.
Projekt Njiic arhitekti.jpg
Projekt Njiic arhitekti.jpg (33.14 KiB) Pogledano 16989 puta

Projekt Njirić + arhitekti
Nautička luka Delta Porto Baroš 3lhd.jpg
Nautička luka Delta Porto Baroš 3lhd.jpg (36.09 KiB) Pogledano 16989 puta

Nautičku luku predviđa i projekt 3LHD-a
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#383  PostPostao/la Adamić » 8.12.2013, 14:51

Porto Baroš Delta Gateway.jpg
Foto M.Gracin
kliknuti na sliku za veći prikaz

Projekt tvtke Porticus predviđa nautičke sadržaje na cijeloj Delti
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#384  PostPostao/la Adamić » 24.3.2014, 17:11

Prijedlozi za Deltu
Delta Rijeka prijedlozi (1).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (1).jpg (165.97 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (2).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (2).jpg (156.54 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (3).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (3).jpg (147.9 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (4).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (4).jpg (130.53 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (5).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (5).jpg (106.04 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (6).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (6).jpg (137.3 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (7).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (7).jpg (108.64 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (8).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (8).jpg (116.47 KiB) Pogledano 16884 puta

Delta Rijeka prijedlozi (9).jpg
Delta Rijeka prijedlozi (9).jpg (139.51 KiB) Pogledano 16884 puta
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

novica
Šta da ?
Šta da ?
 
Postovi: 18
Teme: 2
Pridružen: 27.4.2013, 21:18

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#385  PostPostao/la novica » 9.6.2014, 01:11

Radne akcije treba organizirat

Avatar korisnika
Laura
ĆO !!!
ĆO !!!
 
Postovi: 44
Pridružen: 2.5.2012, 17:18

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#386  PostPostao/la Laura » 9.6.2014, 18:13

Puno previše love ovo zahtijeva. Ne nadam se ničemu značajnom, bar ne u idućih 30 godina. A tada ćemo vidjeti koja će razina mora biti.

Avatar korisnika
eneo
Rijeka, Kvarner i Gorski kotar !
Rijeka, Kvarner i Gorski kotar !
 
Postovi: 838
Teme: 3
Pridružen: 11.2.2014, 19:52

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#387  PostPostao/la eneo » 10.6.2014, 13:01

Svi su ti prijedlozi prekrasni. Nijedan od njih nema šanse u današnjim vremenima. Nadam se da če jednoga od njih bar moji unuci vidjeti uživo. Jednog ljepog dana sa nekim drugim ljudima na vlasti u gradu i u državi. :pozdrav: :zastava:

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#388  PostPostao/la Adamić » 24.7.2014, 13:53

Susret ministra Hajdaša Dončića i gradonačelnika Obersnela

24.07.2014.
Izgradnja Zagrebačkog terminala počinje u kolovozu

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić u srijedu je boravio u radnom posjetu Rijeci gdje se sastao s gradonačelnikom Rijeke Vojkom Obersnelom
Susret ministra Hajdaša Dončića i gradonačelnika Obersnela.jpg
Susret ministra Hajdaša Dončića i gradonačelnika Obersnela.jpg (101.07 KiB) Pogledano 16673 puta


Sastanku su prisustvovali i ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak, direktor Luke Rijeka d.d. Vedran Devčić, predsjednik Upravnog vijeća Lučke uprave Rijeka Pavao Komadina te suradnici sudionika sastanka. Tema sastanka bila je realizacija projekata vezanih uz razvoj riječkog prometnog pravca.

Na sastanku je zaključeno kako se može očekivati početak izgradnje Zagrebačkog terminala u riječkog luci tijekom kolovoza ove godine. Također, potvrđen je i nastavak djelovanja oko dokapitalizacije Luke Rijeka d.d.
Isto tako, utvrđeno je i kako se provode sve potrebne aktivnosti oko izgradnje željezničkog kolosijeka za potrebe terminala Brajdica kao i terminala na Zagrebačkoj obali.
Zaključeno je i kako Hrvatske željeznice rade na pripremi projektne dokumentacije za rekonstrukciju pruge Rijeka – Zagreb i izgradnju drugog željezničkog kolosijeka kroz Rijeku.
Bilo je riječi i o izgradnji ceste D 403 koja će spojiti zapadni dio riječke luke sa čvorom Škurinje na riječkoj zaobilaznici te je potvrđeno kako će se ta prometnica početi graditi krajem ove godine.
Tijekom boravka u Rijeci ministar Hajdaš Dončić sastao se i članovima Uprave Jadrolinije.

Unaprijed zahvaljujem na objavi i srdačno vas pozdravljam.

http://www.mojarijeka.hr/vijesti/izgrad ... -kolovozu/

--------------------
Moram reći da se naša stajališta mijenjaju kako i vrijeme prolazi. Stariji smo i znamo više. Ima izreka samo budale se ne mijenjaju !

Tako što se tiče ovog projeka moje stajalište je da luci nije mjesto u centru grada. Prekjučer je u našoj kronologiji bio datum koji kaže da je izgradnja kontejnerska terminala na Brajdici bila privremena dok se u Bakru ne izgradi.

No ni to nije pravo rješenje. Dakle Krk bi bio idealan , ima prostora ima sve pa čak i zračnu luku ako treba za neki specijalan teret. Treba povezati željeznicom i novim mostom koji bi mogao izdržati opterećenja .









Dakle ponavljam samo da bude svima jasno , što spada u naslov teme !

U ovoj temi Gateway projekta bavimo se ovim temama:

Delta- »Waterfront« ,uređenje novog centra Rijeke na 170.000 kvadrata prostora Delte i Porto Baroša , izgradnja marine s oko 325 vezova, te hotela na prostoru Porto Baroša.

Brajdica - izgradnja nove obala dužine 300 m i dubinom od 14,5 m

Cesta D 403

Zagrebačka obala - izgradnja novo kontejnerskog terminal a

Cesta D404 - (završena, stoga ako želite o njoj raspravljati možete na linku ispod)
viewtopic.php?f=48&t=71&start=0

Za sve ostalo imate temu :
Riječka luka
viewtopic.php?f=48&t=1131&start=0
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#389  PostPostao/la Adamić » 25.7.2014, 21:36

Luka Rijeka LNG KRK.jpg
Luka Rijeka LNG KRK.jpg (303.92 KiB) Pogledano 16657 puta

Evo sve je tu, novi most , novi kontejnerski terminal, LNG , generalni teret ma sve što treba na jednom mjestu na prostoru dovoljnom za idućih 100, ma i više godina bez briga . :gore
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Rijeka Gateway projekt

Post broj:#390  PostPostao/la Adamić » 22.10.2014, 19:58

Za izgradnju kolodvora Brajdica 24 milijuna €

Projekt je izuzetno važan za podizanje efikasnosti željeznice, koja je sada svojevrsno usko grlo na riječkom prometnom pravcu kad je riječ o prometu kontejnera. Završetak radova do kraja 2016. godine

RIJEKA U rekonstrukciju željezničke stanice Rijeka-Brajdica planira se investirati oko 24 milijuna eura, a taj projekt bit će izuzetno važan za podizanje efikasnosti usluge i kapaciteta željeznice, koja u ovom trenutku predstavlja svojevrsno usko grlo na riječkom prometnom pravcu kad je riječ o prometu kontejnera.

U ovom trenutku traje projektiranje na kojem radi Željezničko projektno društvo (ŽPD), te se u prvom kvartalu naredne godine očekuje ishodovanje građevinske dozvole nakon čega bi sredinom iduće godine trebala započeti gradnja novog kolodvora.

Cijeli posao trebao bi potrajati godinu i pol dana, što znači da bi novi teretni kolodvor kod Brajdice trebao biti uređen do kraja 2016. godine. U narednih nekoliko godina planira se i uređenje drugog riječkog teretnog kolodvora, koji će se također aplicirati prema EU fondovima, a trebao bi biti uređen na području Mlake u neposrednoj blizini pomorskog terminala na Zagrebačkoj obali.

Financiranje investicije na Brajdici zajednički odrađuju Lučka uprava Rijeka, koja tu ima i najveći udio, te HŽ Infrastruktura i tvrtka Jadranska vrata.

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak ističe da je strateškim dokumentima određeno da željeznica mora biti sposobna prevesti 60 posto tereta od maksimalnog kapaciteta Brajdice, što znači da bi prugom trebalo ići 360.000 TEU-a u trenutku kad se dosegne maksimalni kapacitet Brajdice od 600.000 TEU-a.
Proširenje tunela

– Izgradnja novog intermodalnog terminala uključuje i proširenje postojećeg tunela za potrebe ranžiranja vlakova, a najvažniji cilj je omogućiti brz i efikasan prekrcaj vagona na prostoru kontejnerskog terminala Brajdica uz primjenu najsuvremenije tehnologije. Troškovi projektiranja financiraju se dijelom iz kredita Svjetske banke, a dijelom iz EU fondova. Isti model primjenit ćemo i kod troškova same izgradnje, koja mora biti kvalitetno organizirana kako bi se u najmanjoj mogućoj mjeri ometalo normalno funkcioniranje terminala, ističe Mezak.

Voditelj prodaje iz tvrtke Jadranska vrata Žarko Acinger pojašnjava da je u pripremi izgradnja dodatnog industrijskog kolosijeka na koncesioniranom području Jadranskih vrata kako bi se omogućilo što kvalitetnije servisiranje tereta na željeznici u vrijeme dok rekonstrukcija ostatka kolodvora Brajdica bude u tijeku.

– Dogovoreno je s Lučkom upravom da uredimo kolosjek broj 14. i na realizaciji projekta radimo u nastojanju da bude gotov u naredna tri do četiri mjeseca. Riječ je o alternativnom rješenju za formiranje kontejnerskih vlakova, a kolosjek bi trebao biti dovoljnog kapaciteta da premostimo naredno razdoblje i izbjegnemo negativni utjecaj na odvijanje prometa. No, svakako će biti izuzetno važna i neophodna koordinacija Lučke uprave, HŽ Infrastrukture, HŽ Carga i Jadranskih vrata kako kapacitet terminala ne bi bio limitiran, ističe Acinger dodajući kako je i u takvim uvjetima moguće formirati nove i redovne kontejnerske blok vlakove, odnosno povećati broj kontejnera, koji se preko željeznice transportiraju na Brajdici.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Z ... 4-milijuna
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

PrethodniSljedeće

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Projekti

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju