Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Moderna putnička gradska željeznica grada Rijeke

Riječki razvojni projekti
denis
ĆO !!!
ĆO !!!
 
Postovi: 43
Pridružen: 29.11.2012, 20:16

Re: Moderna putnička gradska željeznica grada Rijeke

Post broj:#31  PostPostao/la denis » 8.2.2017, 18:31

Neka bi se i ostvarilo...ali gdje bi se u cijeloj priči našao Autotrolej.Ako bi metro "preuzeo" npr. 30% sadašnjih korisnika troleja?Tko bi profitirao,tko gubio?

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Moderna putnička gradska željeznica grada Rijeke

Post broj:#32  PostPostao/la Adamić » 12.6.2018, 22:42

Racionalizirao bi se i prilagodio ...
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 22247
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Moderna putnička gradska željeznica grada Rijeke

Post broj:#33  PostPostao/la Adamić » 12.6.2018, 22:47

Rijeka je zasad najbliže da dobije gradsku željeznicu !

Eto na čemu se radi i što je do sad napravljeno.




Ugovor za izradu projektne dokumentacije

Ugovor za izradu projektne dokumentacije u vrijednosti 33,777 milijuna kuna potpisan je krajem 2016., a rok završetka njezine izrade jest kraj 2019. godine. Projekt s 85 posto sredstava sufinancira Europska unija iz Instrumenta za povezivanje Europe (Connecting Europe Facility – CEF). Nakon dovršetka izrade projektne dokumentacije planira se prijava radova za osiguranje sufinanciranja iz EU-ovih fondova i poduzimanje ostalih aktivnosti.

Rekonstrukcija željezničkog kolodvora Brajdica

Možda, na prvi pogled ne igra nikakvu ulogu ali modernizacija Brajdice značila bi lakše pristupanje EU fondovima i bolju implantaciju s gradskom željeznicom.

Sav željeznički promet s pomorskog terminala Brajdica bi trebao u naredne dvije godine prolaziti središtem Rijeke, a riječ je o oko 70.000 TEU-a godišnje, odnosno gotovo trećini ukupnog prometa na zasad jedinom kontejnerskom terminalu riječke luke.

Ugovor o izgradnji potpisan je 19. travnja u Guvernerovoj palači, a tvrtke Kolektor Koling i Euro Asfalt trenutno su u fazi izrade vremenskog plana s dinamikom izvođenja radova. Investicija je vrijedna 35,56 milijuna eura, a 85 posto sredstava financira se nepovratnim sredstvima iz europskog fonda CEF.

Cilj projekta je povećanje udjela i funkcionalnosti željezničkog transporta s terminala Brajdica s ciljem preusmjeravanja još većeg broja kontejnera s cesta na željeznicu. Planira se rekonstrukcija svih postojećih kolosijeka u kolodvoru Rijeka Brajdica, proširenje postojećeg tunela Sušak i izgradnja novog izvlačnjaka u proširenom tunelu, izgradnja četiri nova kolosijeka na kontejnerskom terminalu, rekonstrukcija postojeće i izgradnja nove kontaktne mreže, ugradnja novog signalno sigurnosnog i telekomunikacijskog uređaja i ugradnja kompletno nove kolodvorske rasvjete.


Projekt izgradnje drugog kolosijeka
Škrljevo-Jurdani-Rijeka gradska željeznica .jpg
Škrljevo-Jurdani-Rijeka gradska željeznica .jpg (58.24 KiB) Pogledano 3579 puta

Prijedlog-željezničkog-objekta-Rječina-Školjić.jpg
Prijedlog-željezničkog-objekta-Rječina-Školjić.jpg (46.38 KiB) Pogledano 3579 puta


Brza gradska željeznica u sustavu gradskog prijevoza. Projekt obuhvaća 17 stanica linije brze gradske željeznice na trasi postojeće željezničke pruge od Matulja do Škrljeva. Grad Rijeka je uključen u Projektnu koordinaciju putem svojih predstavnika. Prethodnom studijom izvodljivosti dobivena je pozitivna ocjena društveno ekonomske izvedivosti ovog zahvata. Studija je dovršena u listopadu 2014. g.

Izgradnja drugog kolosijeka postojeće željezničke pruge i uspostava gradsko/prigradske željeznice predviđena je gradskim prostornim planovima od 2003. g. (odnosno od usvajanja Prostornog plana uređenja grada Rijeke).

Ta izgradnja uklapa se i u buduće faze izgradnje čvora Rijeka koje su vezane uz izgradnju nove nizinske pruge od Zagreba do Rijeke i nove željezničke pruge od Rijeke prema Istri. Kao krajnje točke koristit će se kolodvori izvan gradskih granica (Jurdani, Škrljevo, uz Matulje, Rukavac i Jušiće). Ovako organiziran prijevoz ima značaj prigradskog prijevoza. Duljina rute unutar gradskih granica iznosi približno 18 km.

Duž koridora grade se se slijedeće postaje gradsko/prigradske željeznice: Pavlovac, Martinkovac, Marčeljeva Draga, Kantrida/Zamet, Krnjevo, Mlaka, Centar (Kolodvor), Zagrad, Školjić, Sušak, Pećine, Podvežica, Vežica, Draga, Sveti Kuzam.

Prema planovima Hrvatskih željeznica izrada cjelokupne dokumentacije za ovaj zahvat uključujući imovinsko pravnu pripremu trebala bi biti dovršena do 2020. godine.

PROCJENA INVESTICIJE: Izgradnja drugog kolosjeka postojeće želježničke pruge od Škrljeva do Jurdana, rekonstrukcija postojećih kolodvora i izgradnja svih stajališta na trasi procjenjuje se na 300.000.000 EUR-a.


Od rujna uvođenje jedinstvene pretplatne karte za prijevoz vlakom i autobusom

probna vožnjaŠkrljevo-Jurdani  .jpg
probna vožnjaŠkrljevo-Jurdani .jpg (274.85 KiB) Pogledano 3579 puta

Suradnja Autotroleja i HŽ-a prije izgradnje drugog kolosjeka.

Od 1. rujna HŽPP i KD Autotrolej uvode sustav zajedničkih pretplatnih karti za prijevoz putnika u Rijeci i okolici.


Gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor KD Autotrolej Marin Rajčić i predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz Željko Ukić, potpisali suj Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Grada Rijeke. Sporazum definira razvojnu suradnju na integraciji javnog autobusnog prijevoza i HŽPP-a, što uključuje stvaranje sustava zajedničkih pretplatnih karti, usklađivanje voznih redova te razvoj novih, prilagođenih prijevoznih usluga. Potpisivanje Sporazuma, kojeg su potpisali i gradonačelnik Bakra Tomislav Klarić i načelnik Matulja Mario Ćiković, održano je u vlaku tijekom promotivne vožnje na liniji od Rijeke do Jurdana i natrag, koja će postati redovnom u rujnu.

Detaljnije informacije o integriranom prijevozu putnika

Jedinstvenom pretplatnom kartom putnici će se moći voziti kroz 1. zonu autobusnog prijevoza KD Autotrolej (gradske autobusne linije) te, ovisno o odabiru, zonama željezničkog prijevoza koje definira HŽ Putnički prijevoz. Zone HŽPP-a obuhvaćaju sljedeće kolodvora i stajališta:

1. zona: Sušak Pećine, Krnjevo i Opatija-Matulji,
2. zona: Škrljevo, Meja, Rukavac, Jušići, Jurdani i Permani,
3. zona: Melnice, Plase i Šapjane,
4. zona: Zlobin, Drivenik, Lič i Fužine.

cijene vlak autobus rijeka.jpg
cijene vlak autobus rijeka.jpg (45.54 KiB) Pogledano 3579 puta


vlakom-i-autobusom-jednom-pretplatničkom-kartom (1).jpg
vlakom-i-autobusom-jednom-pretplatničkom-kartom (1).jpg (220.06 KiB) Pogledano 3579 puta

vlakom-i-autobusom-jednom-pretplatničkom-kartom (2).jpg
vlakom-i-autobusom-jednom-pretplatničkom-kartom (2).jpg (376.93 KiB) Pogledano 3579 puta

vlakom-i-autobusom-jednom-pretplatničkom-kartom (3).jpg
vlakom-i-autobusom-jednom-pretplatničkom-kartom (3).jpg (260.08 KiB) Pogledano 3579 puta
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 4931
Teme: 176
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Moderna putnička gradska željeznica grada Rijeke

Post broj:#34  PostPostao/la Vežičanka » 12.6.2018, 23:42

To je fantastično :gore

miltonf
Gost
Gost
 
Postovi: 1
Pridružen: 25.9.2018, 23:09

Re: Moderna putnička gradska željeznica grada Rijeke

Post broj:#35  PostPostao/la miltonf » 26.9.2018, 13:58

Pozdrav,

kako projekt brze gradske zeljeznice polako izlazi iz domene fantastike i postaje izgledniji, imam par malo "sebicnih" pitanja o utjecaju na zgrade koje su blizu postojecoj pruzi - pa ako netko od sudionika ovog foruma ima saznanja...
Evo o cemu se radi..

Nakon citanja idejnog rjesenja:
http://www.hzinfra.hr/wp-content/upload ... a-A.2..pdf
kakav bi mogao biti utjecaj novog kolosjeka na nekretnine u neposrednoj blizine pruge, konkretno mislim na lokaciju Boze Vidasa 39-47 (neparni brojevi), kako je vidljivo iz Google Maps:
https://www.google.com/maps/@45.3449061 ... a=!3m1!1e3
Na toj lokaciji su kuce trenutno cca 30m-40m zracne linije od postojeceg kolosjeka.
Pitanja:
1. Koliko shvacam, novi kolosijek ce prolaziti sjeverno od postojeceg, tj. jos blize gore opisanoj lokaciji u ulici Boze Vidasa? U idejnom rjesenju nisam pronasao koliko metara u sirinu ce novi kolosijek zauzeti?
2. Hoce li novi kolosijek biti na istoj razini kao i postojeci ili je predvidjeno da na toj lokaciji mozda bude na visoj razini?
3. Da li je idejnim rjesenjem predvidjeno postavljanje bukobrana na toj lokaciji i kolike visine u odnosu na kolosijek su obicno takvi bukobrani? Pitam da znam ukoliko ce nova konstrukcija zeljeznice i bukobrani eventualno narusiti pogled prema moru, a koji je trenutno dostupan na gore opisanoj lokaciji.

Hvala unaprijed na bilo kakvom doprinosu diskusiji.

Prethodni

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Projekti

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost