Adamić napisao:kolodvor Sušak-Pećine.jpg
Pozdrav. Mislite na onaj kod towera ? (slika je iz 2018.)
Samo napomena imamo kolodvor Sušak-Brajdica , imam kolodvor Sušak-Pećine te ako se sjećate sušački toranj građen tamo u razdoblju 2.svjetskog rata te je 2008. srušen. .
Kolodvor Brajdica je napravljen pred WWII prije 1940., a kolodvor Sušak prema časopisu "Građevinar" nakon razlaza se AU i ujedinjenja u Kraljevinu SHS.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Najstarije su sušačke prometnice bile ceste Karolina, Lujzijana i Doroteja te željezničke pruge iz smjera Zagreba i Ljubljane. Pomorski je promet tekao na vrhu Mrtvog kanala, Delti i Brajdici, a poslije je na Grobničkom polju djelovala i zračna luka. Ipak, o ondašnjem položaju i ulozi Sušaka najbolje svjedoči činjenica da Sušak nikako nije mogao dobiti željeznički kolodvor, i to unatoč zamolbama, izaslanstvima i preporukama, iako su "neznatna mjesta kao Zlobin, Meja, Sv Kuzam i dr. imali štaciju, Lič je pače imao dvije", kako je to svojedobno primijetio trsatski plovan i sušački povjesničar dr. Andrija Rački. Pritom je dodao kako ga je Sušak dobio tek nakon ujedinjenja u Kraljevinu SHS. Naime, Mađari su Rijeku nazivali "biserom ugarske krune" i činili su sve da taj grad trgovački podignu, pa je, primjerice, prijevoz od Pešte do Rijeke stajao manje nego do Zagreba. Vjerojatno su smatrali da bi željeznički kolodvor u Sušaku škodio Rijeci."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Izvor citata časopis Građevinar 9/2015.