Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Sve što ima veze s politikom u našem gradu.

Za koga ćete glasati na parlamentarnim izborima 2011.

Anketa je završila: 3.12.2011, 22:57.

HDSSB
1
2%
HDZ
2
5%
HNS
2
5%
HSLS
2
5%
HSP
1
2%
HSS
1
2%
HSU
1
2%
IDS
2
5%
LABURISTI
6
14%
Ladonja
1
2%
Lista za Rijeku
9
21%
Nezavisni igrači (npr. Bandić/Kerum)
0
Nema glasova
PGS
2
5%
Savez za promjene
1
2%
SDP
6
14%
SDSS
0
Nema glasova
Netko drugi
2
5%
Ne znam
3
7%
 
Ukupno glasova : 42

teo
 

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#226  PostPostao/la teo » 8.12.2011, 10:38

Adamić napisao:Rijeka je utvrda SDP-a pa nisu ama baš ništa napravili za nas, dapače još su pogasili svu industriju koja je ostala i Riječku banku poslali u prošlost, kakvi kreteni.

Cini mi se da je oporezovanje firmi promijenjeno par godina unazad, ali prije toga je bilo da INA, HT, .... i sve ostale velike, citaj najbogatije, firme, sa sjedistem u Zagrebu placaju porez u Zagrebu, iako solidan dio prihoda ostvaruju i na podrucju Rijeke. Sa ostatkom love se ionako upravljalo iz Zagreba.
Zasto su onda rijecki SDP-ovci kreteni kad se zna koliko je "Zagreb" (naravno da ne mislim na obicne ljude, vec na politicku vrhusku, i to drzavnu, ne gradsku) bio spreman odvojiti novaca za projekte u Rijeci?
Uostalom, mogli su ljudi glasat u Rijeci za HDZ pa bi i "mi" imali svoje igrace na drzavnoj sisi, i imali super obalu kao Zadar i novi kolodvor kao Gospic.

gost
 

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#227  PostPostao/la gost » 8.12.2011, 17:06

Nije mi jasno na koji porez misliš?
Porez na dobit sve tvrke uplaćuju direktno u proračun.
Porez na tvrtku (ime) ide u gradske proračune.
Prirez na plaće zaposlenika ide u proračune po mjestu prebivališta zaposlenika.

Tako da ne znam koji su to porez INA, HT i ostali plaćali u Zagrebu?
Ako pod Zagreb misliš na državnu blagajnu i danas svi plaćaju tamo :ne znam:

duskom
 

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#228  PostPostao/la duskom » 8.12.2011, 22:09

vinska mušica napisao:Nije mi jasno na koji porez misliš?
Porez na dobit sve tvrke uplaćuju direktno u proračun.
Porez na tvrtku (ime) ide u gradske proračune.
Prirez na plaće zaposlenika ide u proračune po mjestu prebivališta zaposlenika.

Tako da ne znam koji su to porez INA, HT i ostali plaćali u Zagrebu?
Ako pod Zagreb misliš na državnu blagajnu i danas svi plaćaju tamo :ne znam:

Da ! Malo se neprecizno izrazio !! Iz ovoga što si napisao vidljivo je da je ipak 95% poreza išlo u Zgb (simbolički), ali i jedan ozbiljen dio kalača i Gradu Zagrebu, kao sjedištu trgovačkih društava, prema kojem su se i plaćali porezi. :kava: :kava: :kava:

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#229  PostPostao/la Adamić » 8.12.2011, 23:40

Top 6 stranaka u gradu Rijeci koje su se kandidirale za vlast. Da upravljaju nama, našim životima. :lol:


Broj važećih riječkih listica je 70.341 a top 6 stranaka su :

1.) SDP, HNS, IDS, HSU 36.764 (2 zastupnika)
2.) HRVATSKA DEMOKRATSKA ZAJEDNICA - HDZ 10.520
3.) HRVATSKI LABURISTI-STRANKA RADA 4.807 (iznenađenje ugodno)
4.) Neovisna lista - dr.sc. IVAN GRUBIŠIC 2.288 (također iznenađenje ugodno)
5.) PGS, BUZ, HRS 3.954 (podbačaj - imali su asa u rukavu ali ništa )
6.) AM, LISTA-RI, SUH 2.146 (razumljivo , koči ih sami naziv za nešto više ali da osvoje vlast u gradu mogli bi pomoću svoje glasačke mašinerije izborit i kojeg saborskog zastupnika- treba puno, puno rada za to ili koalicija sa PGS , samo ne znam koliko se vole)

Itd. a ostale stranake sačuvaj Bože... ne bi mogle ni da su zajedno dati 1 zastupnika..blizu bi bili to da...
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

teo
 

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#230  PostPostao/la teo » 9.12.2011, 13:10

vinska mušica napisao:Nije mi jasno na koji porez misliš?
Porez na dobit sve tvrke uplaćuju direktno u proračun.
Porez na tvrtku (ime) ide u gradske proračune.
Prirez na plaće zaposlenika ide u proračune po mjestu prebivališta zaposlenika.

Tako da ne znam koji su to porez INA, HT i ostali plaćali u Zagrebu?
Ako pod Zagreb misliš na državnu blagajnu i danas svi plaćaju tamo :ne znam:


Daleko od toga da sam porezni strucnjak :D
Ali mislim da se porez na tvrtku placa tamo gdje je sjediste, a to je i za INU i za HT i za sve ostale vece firme - Zagreb.

Prije godinu ili dvije promijenjen je neki dio, ne znam koji tocno ali znam da se Bandic zalio da je Zagreb ostao bez osjetnog dijela prihoda pa da ce zbog toga morati podignuti cijene komunalija i sl.

Uglavnom do te "revizije", od zarade INE, HT, ... na rijeckom podrucju Rijeka nije vidjela ni lipe, ako ne racunamo dio koji je "ulovila" kroz prirez, a koji je dodatno reduciran cinjenicom da dosta radnika zivi van podrucja grada Rijeke i samim time ne placaju prirez.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#231  PostPostao/la Adamić » 9.12.2011, 14:32

Po novinama se stalno piše kako je vrijeme da se vrati dostojanstvo Rijeci, koja je 20 godina bila ponižavana i zanemarivana.

Slika
Zlatko Komadina, Ivan Jakovčić i Željko Jovanović na riječkom Korzu, Foto: V. KARUZA

Jovanović obećaje projekte u znanosti
SDP-ovac Željko Jovanović slovi za kandidata za ministra za resor obrazovanja i znanosti, ali ne želi potvrditi je li dobio ponudu mandatara Zorana Milanovića. No, rado progovara o projektima upravo u tom resoru: »S velikom sigurnošću mogu obećati gradnju kliničke bolnice u Rijeci, kao i obnovu bolnice u Puli, jer to su prioriteti resora zdravstva, te resora znanosti s obzirom da je riječka bolnica – sveučilišna bolnica«.


Predsjednik IDS-a Ivan Jakovčić kaže da od nove vlade u prvom redu očekuje izravnu podršku istarskim i riječkim projektima:

»Najvažnije je da funkcionira svaka razina državne administracije, a ne da projekti stoje u ladicama zbog banalnih odluka činovnika. Administracija mora funkcionirati na korist gradova i općina«.


Vidjet ćemo . :radovi: : radnik : ajmo
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
ivan.ri
Šta da ?
Šta da ?
 
Postovi: 17
Pridružen: 7.12.2011, 09:28

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#232  PostPostao/la ivan.ri » 9.12.2011, 14:55

Adamić napisao:Vidjet ćemo . :radovi: : radnik : ajmo

...rekoše slijepci :lol:

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#233  PostPostao/la Adamić » 9.12.2011, 23:26

Hvala Istri i svim građanima s obje strane Učke na velikom povjerenju koje su ukazali Kukuriku koaliciji. Hvala ljudima koji su glasali da lijevi svjetonazor postane svjetonazor čitave Hrvatske’, rekao je na zajedničkoj konferenciji za novinare u sjedištu IDS-a u Puli nositelj liste Kukuriku koalicije u 8. izbornoj jedinici, Primorsko-goranski župan i potpredsjednik SDP-a Zlatko Komadina.

‘Uvijek smo zadnji dolazili na red, pulska i riječka bolnica su među najzapuštenijima što se opreme tiče’, kazao je Komadina, obećavši da će se investirati u bolnice, a također i u oba sveučilišta. ‘Smatram da je u ove prostore potrebno još više ulagati kako bi, kao lokomotiva koja vuče razvoj, dali još više. Sada je došlo vrijeme i za decentralizaciju kako bismo napokon mogli upravljati svojim novcem’, poručio je Komadina s konferencije za novinare kojoj su bili nazočni i zastupnici izabrani s liste Kukuriku koalicije u 8. izbornoj jedinici.

Istarski župan i predsjednik IDS-a Ivan Jakovčić istaknuo je neophodnu podršku Vlade za razvojne projekte ovih dviju Županija. ‘Mi želimo ostati najbolji i želimo vući ovu zemlju naprijed. Uvjeren sam da uz podršku Vlade to i možemo učiniti’, naglasio je Jakovčić, dodavši kako od buduće vlade očekuje da posebno veliku pozornost posveti prostorima Istre i Kvarnera jer ‘lokomotive vuku naprijed, a ne zadnji vagoni’.
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#234  PostPostao/la Adamić » 12.12.2011, 10:46

NOVI LJUDI U MEGA-MINISTARSTVU MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE, KOJE BI TREBALO PRIPASTI ZLATKU KOMADINI OČEKUJU SE SMJENE GOTOVO SVIH MENADŽERA I ČELNIKA DRŽAVNIH TVRTKI I INSTITUCIJA
Komadina se oslobađa Kalmetine ostavštine
Državni tajnici Mario Babić i Josip Borić prvi su do Kalmete. Kao zamjenici novog ministra spominju se Pavao Komadina iz Rijeke i Zdenko Antešić iz Raba. S čela Lučke uprave Rijeka otići će Bojan Hlača, kao i čelnici Hrvatskih cesta, Hrvatskih autocesta, HŽ-a...

Darko PAJIĆ
Ostavština Božidara Kalmete u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture proći će kroz temeljitu rekonstrukciju i sasvim je izvjesno kako će biti smijenjena velika većina menadžera i čelnika državnih tvrtki i institucija u nadležnosti ovog mega-ministarstva. O novim kadrovskim rješenjima se malo toga zna, iako su već krenule špekulacije o tome tko bi mogao preuzeti neke od čelnih funkcija u Hrvatskim autocestama, Hrvatskim cestama, Hrvatskim željeznicama, lučkim upravama, itd. Izgledni budući ministar Zlatko Komadina oslobodit će se Kalmetinu ostavštinu, a to neće biti lako ni jednostavno, jer je riječ o resorima sa uvjerljivo najviše javnih afera u državi. Pritom treba napomenuti kako su praktično svi čelnici državnih tvrtki i poduzeća u resoru Ministarstva ujedno i članovi HDZ-a, iznimke gotovo i ne postoje.

Desna ruka iz Rijeke

Komadina će prije svega morati odlučiti i o tome tko će mu biti zamjenik, kao i koliko će zamjenika ukupno imati. Tu se spominje nekoliko kandidata, prije svega profesor Pomorskog fakulteta u Rijeci Pavao Komadina, koji je i u mandatu Račanove Vlade četiri godine bio zamjenik ministra pomorstva, prometa i veza, te predsjednik nadzornih odbora više tvrtki i institucija. Kao mogući zamjenik spominje se i gradonačelnik Raba Zdenko Antešić, ali zasad te špekulacije treba uzeti sa zadrškom obzirom da mnogo toga ovisi o unutarnjem ustroju ministarstava. Sigurno će se morati voditi računa i o regionalnom ključu, jer vjerojatno i u Dalmaciji očekuju visoko pozicioniranog predstavnika u resoru mora, prometa i infrastrukture. Kalmetini prvi ljudi do njega sada su: Mario Babić, državni tajnik za more i Josip Borić, državni tajnik za otočni i priobalni razvoj. Izborni pobjednici su najavili da će ukinuti funkcije državnih tajnika, a u Kalmetinom ministarstvu je inflacija – ima ih čak šest.
Za Rijeku će biti izuzetno važno tko će doći na čelo Hrvatskih cesta, jer SDP-ova vlast dobro odvagnuti. Puno kritika i s razlogom bilo je na riječkog SDP-ovca Vladimira Bizjaka, koji je kao predsjednik Uprave HC-a u Račanovo vrijeme, premalo toga napravio za Rijeku. Upravo u toj tvrtki bit će jedan od najvažnijih infrastrukturnih projekata, izgradnja ceste D-403 koja će spajati čvor Škurinje na riječkoj obilaznici i tunelom proći ispod gusto naseljenog gradskog područja do novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali. Izgradnja oba projekta vjerojatno neće započeti do kraja naredne, već tek 2013. godine, jer će iduća godina proći u projektiranju kontejnerskog terminala, pa bi se moglo dogoditi da otprilike u isto vrijeme radovi počnu na obali i cesti. Drugi veliki »riječki« projekt u nadležnosti HC-a je izgradnja zadnje dionice riječke obilaznice od Sv. Kuzma do Križišća, koja se nalazi u završnoj fazi i trebala bi biti u prometu krajem iduće godine. Tu će također trebati donijeti neke brze odluke, jer postoje opcije prijevremenog otvorenja dionice Sv. Kuzam-Hreljin, koja je kratka, ali prometno izuzetno važna zbog uobičajenih ljetnih gužvi na prilazu čvoru Bakar, pa bi stoga bilo itekako korisno ukoliko bi riječka obilaznica stigla do Hreljina prije srpnja iduće godine i ulaska u središte turističke sezone.

Za HAC zainteresiran Čačić

Na čelu Hrvatskih cesta nalazi se Josip Škorić, HDZ-ovac iz Slavonije koji je bio i kandidat ove stranke na izborima za Sabor 2007. godine. On će sasvim sigurno biti smijenjen, upitno je samo kojom će brzinom ta smjena biti provedena, odnosno hoće li prvo biti raspisan natječaj za Nadzorni odbor, pa tek onda i imenovanje nove uprave. Najteža situacija u resoru cestogradnje svakako je u Hrvatskim autocestama, kojima pripada neslavna titula tvrtke s najviše afera u državi, tvrtke iz koje su mnogi menadžeri otišli u Remetinac, te sada čekaju suđenje. Na čelu HAC-a je Stjepko Boban, također član HDZ-a, koji je i posljednjih mjeseci bio akter nekoliko afera, između ostalog i spornog natječaja o zapošljavanju 10 blagajnika na naplatnoj postaji Vrgorac. Upravo zbog niza afera i istraga DORH-a i USKOK-a, ali i složene financijske situacije (ukupna zaduženost HAC je iznad 21 milijardi kuna) promjena čelnika HAC-a je apsolutni prioritet. Međutim, nije sasvim izvjesno da će glavnu riječ kad je u pitanju kadroviranje u HAC-u imati novi ministar Zlatko Komadina, jer je za istu temu jako zainteresiran i Radimir Čačić, koji bi najrađe pokušao pronaći novog Stanka Kovača, čovjeka koji je izuzetno zaslužan za osmišljavanje strategije izgradnje autocesta, osnivanje i ustrojavanje HAC-a, gdje je Kovač bio predsjednik Uprave sve do sredine 2004. godine kada je pod pritiskom Kalmete i Livakovića natjeran na odstupanje. Kovač je nakon odlaska iz HAC-a bio predsjednik Uprave Čačićevog Conninga, a sada je u mirovini. Unatoč tome otvorena je opcija njegovog privremenog povratka u HAC, ovog puta u ulozi supervizora, savjetnika ili privremenog predsjednika Uprave čiji bi osnovni zadatak bio ući u roku od šest mjeseci u poslovnu dokumentaciju i sondirati stanje, te predložiti mjere za budućnost HAC-a. Čak i ukoliko opcija Kovač ne prođe sasvim je izvjesno da će u HAC doći čovjek izvana, jer gotovo nitko ne vidi dovoljno kvalitetnog i aferama neopterećenog čovjeka u sustavu ove tvrtke.

Lučka križaljka

Sasvim je sigurno da će s čela Lučke uprave Rijeka otići Bojan Hlača, koji se na toj dužnosti nalazi već 15 godina, što znači da je preživio i razdoblje SDP-ove vlasti od 2000. do 2003. godine. Tu se već špekulira sa određenim imenima te u ovom trenutku kao mogući nasljednici i ljudi kontinuiteta dobre šanse za tu poziciju imaju Vlado Mezak, koji je nedavno doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a u Lučkoj upravi radi na raznim poslovima praktično od njezina osnutka, te aktualni pomoćnik ravnatelja Lučke uprave Rijeka Marino Juretić. Njih dvojica čine se kao najozbiljniji i najbolji kandidati, ali nije suvišno napomenuti da se u kuloarima spominje i ime Nikole Mendrile, pročelnika Upravnog odjela za pomorstvo, promet i veze PGŽ-a. Za ravnatelja Lučke uprave, ali i za neke druge funkcije u gradskim tvrtkama i institucijama nametnuti se nastoji i Robert Komen, predsjednik NK Rijeke, koji je tu dužnost preuzeo u dogovoru s gradonačelnikom Rijeke Vojkom Obersnelom.
Jednako je zanimanje i za funkciju predsjednika Uprave Luke Rijeka koju drži Denis Vukorepa od lipnja 2002. godine kada je bio predložen od tadašnje Vlade Ivice Račana. Vukorepa je u međuvremenu postao član HDZ-a i to mu je najveći krimen, pa će stoga i on vjerojatno biti smijenjen, ali ne nužno odmah. Naime, Vukorepi mandat ističe u lipnju iduće godine, što je zgodna opcija za kadrovsku promjenu na čelu Luke nakon što se prethodno provede natječaj i imenuje Nadzorni odbor. Neovisno o tome, Vukorepa će postati najdugovječniji direktor Luke u njezinoj povijesti, jer je sa svojih deset godina mandata pretekao i Josipa Štefana, direktora u posljednjim godinama Jugoslavije i prvim utemeljenja Hrvatske.
Promjena u Jadroliniji izgleda ne bi trebalo biti, iako je sasvim izvjesno da Slavko Lončar troši svoj posljednji mandat na čelu ove državne tvrtke, točnije istekle su mu dvije od ukupno pet godina mandata. Lončar vodi Jadroliniju već 12 godina čemu treba pridodati i tri godine na funkciji člana Uprave, te po tome spada među najdugovječnije direktore državnih tvrtki. U njegovom slučaju eventualni odlazak iz Jadrolinije ne bi bio klasična smjena, jer Lončar iduće godine stječe uvjete za mirovinu, pa možda i neće odraditi mandat do kraja. To će svakako biti stvar dogovora s Komadinom i ukoliko bi Lončar otišao u mirovinu prethodno bi bio raspisan natječaj za novog predsjednika Uprave najvećeg hrvatskog putničkog brodara.
U pomorskom sektoru vrlo je važna i pozicija ravnatelja Agencije za pomorski linijski obalni promet Ivana Franičevića, koji je došao iz Lučke uprave Split, grada određenog za sjedište Agencije, čija je glavna zadaća dodjeljivanje koncesija za državne trajektne linije na Jadranu. Franičević bi također trebao biti smijenjen, ali je od toga možda i važnije pitanje što učiniti s natječajima, jer je prije nekoliko mjeseci raspisano dvadesetak natječaja za najvažnije trajektne linije, pa će nova Vlada i resorni ministar Komadina morati rješavati osjetljivo pitanje uvođenja tržišne konkurencije u kabotažu i pritom osigurati jednako kvalitetno i sigurno funkcioniranje sustava u kojem je dosad neprikosnovena bila Jadrolinija.

Najteže u HŽ-u

Možda i najteži posao Zlatka Komadinu dočekat će u Hrvatskim željeznicama, gdje će od krucijalne važnosti biti smjena dvaju najvažnijih i najutjecajnijih menadžera, Zlatka Rogožara s čela HŽ Holdinga i predsjednika Uprave HŽ Carga, te Branimira Jerneića s mjesta predsjednika Uprave HŽ Infrastrukture, gdje je stigao s pozicije državnog tajnika za željeznički promet u Kalmetinom ministarstvu. Ostalih desetak direktora u raznim društvima u HŽ-u problem su svoje vrste, jer ih nije lako ni jeftino smijeniti ukoliko se uzme u obzir da su dobro zaštićeni menadžerskim ugovorima. Zbog svega toga upravo je u HŽ-u potrebno odluke donositi postupno i oprezno, a to znači imenovati prvo Nadzorni odbor, te tek onda tražiti nove ljude. U tom smislu povoljno je i to što su Rogožar i Jerneić bili i ostali snažni zagovornici potrebe izgradnje nizinske pruge na koju ozbiljno računa i Vlada Kukuriku koalicije. Na kraju dolazi još jedna velika državna tvrtka – Hrvatska pošta na čijem je čelu Robert Jukić, također HDZ-ovac, koji je po mišljenju mnogih odradio sasvim solidan posao u HP-u. Kad je riječ o ostalim institucijama kao što su lučke kapetanije, manje lučke uprave ili zračne luke dominantni ne bi trebali biti politički kriteriji u kadroviranju, već struka, a to znači da bi do posla trebali stići i oni bez dosadašnjeg angažmana u politici, ali sa kvalitetnim stručnim referencama. Valja se nadati da će tako i biti.

ZAMJENE

Kao zamjena HDZ-ovcu Bojanu Hlači spominje se Vlado Mezak (radi u Lučkoj upravi), aktualni Hlačin pomoćnik Marino Juretić, Nikola Mendrila, pročelnik Upravnog odjela za pomorstvo, promet i veze PGŽ-a i Robert Komen, predsjednik NK Rijeke

LUKA

Predsjednik Uprave Luke Rijeka Denis Vukorepa, koji za Račanove vlade došao na to mjesto, a onda postao član HDZ-a vjerojatno će biti smijenjen, ali ne nužno odmah

JADROLINIJA

Promjena u Jadroliniji izgleda ne bi trebalo biti. U slučaju Slavka Lončara i eventualni odlazak iz Jadrolinije ne bi bio klasična smjena, jer Lončar iduće godine stječe uvjete za mirovinu

AGENCIJA
U pomorskom sektoru vrlo je važna i pozicija ravnatelja Agencije za pomorski linijski obalni promet Ivana Franičevića, koji je došao iz Lučke uprave Split i koji bi također trebao biti smijenjen

Najuvjerljiviji izborni pobjednici

Između Komadine i Kalmete postoji sličnost, jer su obojica u svojim izbornim jedinicama bili najuvjerljiviji pobjednici na izborima, Kalmeta je dobio 10 mandata 2007. godine, a Komadina čak 11 mandata 4. prosinca. Komadini će to sigurno dati političku težinu u budućoj Vladi, jednako kao što je i Kalmeta preživio sve silne afere zaslugom deset osvojenih mandata u zadarskoj izbornoj jedinici bez kojih je mogla doći u pitanje saborska većina i stabilnost HDZ-ove Vlade.

Denona u Upravi ARZ-a

Tvrtka u kojoj možda i ne mora biti velikih promjena mogla bi biti »Autocesta Rijeka-Zagreb« gdje dužnost predsjednika Uprave obnaša Miro Škrgatić, također član HDZ-a, ali mu društvo pravi član Uprave Željko Denona, SDP-ovac iz Ičića, koji je u Upravu ARZ-a ušao u travnju ove godine. ARZ je u ovom trenutku relativno stabilna tvrtka, koja nema većih projekata u realizaciji, a kratkoročno ima i financijsku stabilnost, jer za iduću godinu imaju sredstva za servisiranje kreditnih obveza. Stoga neke velike žurbe tu ne mora biti i logično je da će prvo biti raspisan natječaj za Nadzorni odbor na čijem je čelu Bojan Hlača.
---------------------------------------------------------
Mijenjaj neradnike i nesposobne! Pogotovo mi je drago zbog Bojana Hlače što će otići! :bravoveliki: : raketa
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

gorgoroth
 

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#235  PostPostao/la gorgoroth » 12.12.2011, 11:16

I meni ponajviše radi tog nesposobnjakovića,šta nam je od luke napravio : rokaj

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#236  PostPostao/la Adamić » 29.12.2011, 15:08

Tko su nam novi ministri ? Kad već smo pratili tu temu bilo bi red da netko i napiše što će to biti ljudi iz našeg kraja u novoj vladi.

Slavko Linić, financije :lol:

Konfliktan operativac
Usponi i padovi u odnosima sa šefom stranke Milanovićem, Linića ipak nisu omeli u tome da ponovno dobije priliku za ulazak u vladu, gdje će raspolagati državnom kasom. Jednostavno, bez Linića se u vladi ne može, a posebno u ovoj relativno mladoj vladi, gdje nema puno osoba sa iskustvom vođenja izvršne vlasti.
O Liniću se već sve zna – konfliktan, ali operativan, nema sumnje da će pod strogim režimom kontrolirati sva javna poduzeća, da ga neće biti lako nagovoriti da otvori državnu riznicu za projekte koji nisu dovoljno opravdani, i da će MMF biti pozvan – ako on to ocijeni.
Zna se da Linić dolazi iz Rijeke gdje je bio gradonačelnik, ali i da je najviše zainteresiran za rad i razvoj Ine i HEP-a, gdje najavljuje velike promjene, od izmjene ugovora s Mađarima do privatizacije dijela HEP-a.
Neoliberalni socijaldemokrat, osoba velike energije i jedna od čvršćih karika u lancu SDP-ovih ekonomista – to je Slavko Linić.


Zlatko Komadina, promet
Nova prilika
Riječkoj javnosti jako dobro poznat, 53-godišnji župan Zlatko Komadina sada je dobio veliku zadaću da sagradi prugu Rijeka – Zagreb, nastavi graditi autocestu prema Žutoj Lokvi, spoji Dubrovnik cestom sa ostatkom Hrvatske, a bez gradnje Pelješkog mosta...
Nakon punih 10 godina na čelu županije, Komadina dobiva novu veliku životnu priliku, koja mu pripada među ostalim i zato jer je dugogodišnji potpredsjednik SDP-a. Sada je vrijeme da Komadina pokaže koliko je operativan i efikasan u poslu, a i učvrsti odnose sa šefom stranke i vlade Milanovićem.
Komadina je oduvijek imao velike ambicije, želio se kandidirati za predsjednika SDP_a i predsjednika Republike, no na kraju mu okolnosti nisu išče u prilog. Zato svi koji ga poznaju, kažu da će biti dobar ministar.
Komadina je bivši košarkaš, ima barku, voli ribe i kartanje, sagradio je kuću na obroncima Učke gdje ima mir, ali sada ipak pakira kofere za Zagreb.
U svom resoru trenutno raspolaže s budžetom od oko 6,5 milijardi kuna.


Željko Jovanović, znanost
Najglasniji zastupnik
Treći Riječanin u vladi, zamjenik gradonačelnika Rijeke Željko Jovanović, rođen je 1965. godine, liječnik je, naslovni docent na Katedri za farmakologiju Medicinskog fakulteta Osijeku, a ima i titulu magistra ekonomskih znanosti. Ujedno, jedan od bližih Milanovićevih ljudi, koji svoj ulazak u vladu može zahvaliti i popularnosti koju je stekao kao jedan od najglasnijih SDP-ovih zastupnika u proteklom mandatu.
U legendu je ušao izjavom o HDZ-u kao zločinačkoj organizaciji, a manje je poznato da je zastupnik u Saboru bio već 1900. godine kao studentski predstavnik. Oduvijek je član SDP-a i danas je potpredsjednik stranke u Rijeci. Slovi za izuzetno ambicioznu osobu velike radne energije, sa velikim ambicijama i u samoj stranci, i čovjek od povjerenja šefa stranke.
Nema sumnje da će Jovanović učiniti sve što može da se dovrši gradnja sveučilišne kliničke bolnice u Rijeci.
Oženjen je i otac sina.

Baš lijepi tekstić pogotovo o Liniću
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska ... Milanovica
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Fiuman
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#237  PostPostao/la Fiuman » 29.12.2011, 15:55

A nitko ne spominje spoj Rijeke sa Žutom Lokvom, pa da imamo direktno do Splita, a ne do Senja se voziti pa preko Vratnika, rade ovo do Hreljina što bi vani već podvodni tunel do Dubrovnika napravili. Ali ajde, makar da ode taj šu**k od Hlače, luka nam je katastrofa, i nadam se da će se u Rijeci napokon onaj debeli konj sjetiti sa ovim novim licima dogovoriti oko popravka ceste u RI jer mene je sram kao građanina da se drugi ljudi koji nisu iz Ri voze, a i mi stanovnici vozimo po ovom kozjem putu a ne cesti...nadam se....AMEN

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#238  PostPostao/la Adamić » 29.12.2011, 16:52

Bilo bi dobro sad napraviti pravu riječku zaobilaznicu koja postoji u planovima. No tko zna da li uopće imaju nešto na pameti u vezi našeg kraja. :ne znam:

Što napraviti da nam se dugoročno najviše isplati ?
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#239  PostPostao/la Adamić » 21.1.2012, 15:55

Rezime vlade :
Vlada (čitaj Slavko Liinić) je odlučila: PDV ide na 25 posto!

IMOVINSKE KARTICE

Od riječkih zastupnika na internetu su zasad objavljene nove kartice samo dva zastupnika iz Rijeke, hadezeovca Josipa Borića i Nade Turine Đurić (HNS). Borić ima kuću u Loparu od 255 kvadrata vrijednu 2.300.000 kuna, te dvorište od 601 kvadrata vrijedno 450.000 kuna. Vozi Mazdu 6 iz 2004. godine koja trenutno vrijedi 75.000 kuna. Od iznajmljivanja apartmana godišnje uprihodi 80.000 kuna. Opterećen je kreditom teškim 90.000 eura, te pozajmicom od 9.400 eura.

ZLATKO KOMADINA

Ministar Zlatko Komadina ima plaću 19.399,91 kuna. Od nekretnina ima kuću u Drsniku od 100 kvadrata vrijednu 435.900 kuna, kuću u Opatiji veličine 250 kvadrata vrijednu 3.100.000 kuna. Od pokretnina tu su čamac od pet metara iz 1960. godina vrijedan 15.000 kuna, automobil Opel astra iz 2008. godine vrijedan 70.000 kuna. Komadina posjeduje i dionice 64 dionice Rio Rijeka nominalne vrijednosti 25.000 kuna, te štednju od 95.000 eura dok mu supruga ima štednju od 70.000 eura. Ima kredite od 50.000 eura u Zagrebačkoj i 22.000 eura u Splitskoj banci.

Više na:
http://novine.novilist.hr/default.asp?W ... 328592863W
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#240  PostPostao/la Adamić » 25.1.2012, 01:41

Linić prijavio samo pola broda

Noćas je istekao rok za predaju imovinskih kartica Povjerenstvu za sprečavanje sukoba interesa. Većina ministara nove vlade predala je kartice na vrijeme te su one vidljive na internetskim stranicama. Ministar financija, SDP-ovac Slavko Linić kao zastupnik u Saboru 2008. godine bio je prijavio plaću u iznosu od 18.000 kuna. U novoj imovinskoj kartici nije naveo ni godišnja primanja u proteklom mandatu ni novu ministarsku plaću.

Slika
Slavko Linić

Od imovine, Linić još uvijek nema ništa osim pola broda marke Feretty 39 iz 1989. godine, čiju je vrijednost u imovinskoj kartici procijenio na 500.000 kuna. Brod je zajedno sa suprugom kupio na kredit.

U izmjeni imovinske kartice 2009. godine prijavio je da mu je supruga naslijedila pola kuće i okućnice u Kraljevici te da je kupila Ladu Nivu iz 2003. u vrijednosti od 25.000 kuna. Također, na ime supruge naveo je dva stana u Rijeci od 63,5 i 63 kvadrata. Prvi je stečen nasljedstvom, a drugi je kupljen na hipoteku.

Danas u svojoj imovinskoj kartici više nema automobila, no prikazao je supruginu kuću u Kraljevici od 68 kvadrata s okućnicom od 600 kvadrata te dva stana u Rijeci koja su također u formalnom vlasništvu supruge.

Objavio je i njezinu godišnju plaću u iznosu od 169.168,57 kuna, što znači da mu supruga prima plaću veću od 14 tisuća kuna.

http://www.rijekadanas.com/linic-prijav ... ola-broda/

I to je sve od mene u ovoj temi . Dosta je politike. :pozdrav:
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

PrethodniSljedeće

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Politika

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost

cron