Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Sve što ima veze s politikom u našem gradu.

Za koga ćete glasati na parlamentarnim izborima 2011.

Anketa je završila: 3.12.2011, 22:57.

HDSSB
1
2%
HDZ
2
5%
HNS
2
5%
HSLS
2
5%
HSP
1
2%
HSS
1
2%
HSU
1
2%
IDS
2
5%
LABURISTI
6
14%
Ladonja
1
2%
Lista za Rijeku
9
21%
Nezavisni igrači (npr. Bandić/Kerum)
0
Nema glasova
PGS
2
5%
Savez za promjene
1
2%
SDP
6
14%
SDSS
0
Nema glasova
Netko drugi
2
5%
Ne znam
3
7%
 
Ukupno glasova : 42

Avatar korisnika
nikola
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 11094
Teme: 267
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#241  PostPostao/la nikola » 25.1.2012, 09:20

Ja bi to pod ključ. Izbori su fajrunt pa e nema što više reći.
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Fiuman
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#242  PostPostao/la Fiuman » 25.1.2012, 09:33

Najbolje, prošlo je skoro 2 mjeseca od izbora, dosta je politike....

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#243  PostPostao/la Adamić » 3.4.2012, 11:48

Jedva čekam da prođe 4 godine ove vlade , pa da mogu reći koji su to idioti oni koji su glasali za SDP . Nema druge riječi, uz mnoštvo političkih opcija dati opet njima glas, to može samo zatucanko :lol: i onaj koji ne kuži neke stvari. Ne razumijem niti kako netko može biti član HDZ-a ili SDP-a nakon ovakvih katastrofalnih rezultata. Brže ako niste ispišite se . Koliko mi je poznato nijedan političar nije u ovih 20 godina pljačkanja i zaduživanja osuđen na zatvor, iako je Jadranka Kosor koju sad svi napadaju prva pokrenula sudske procese protiv velikih riba.


Pratit ćemo ovdje sve značajnije poteze vlade koji se tiče ovog kraja.
-----------------------------------------------------------------
100 dana vlade.
Naravno ne može se puno učiniti toga, zasad se je kadriralo samo.

REKORD- nezaposlenost 21% Krajem veljače u evidenciji Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje (HZZ) bio je registriran 342.951 nezaposleni. Stvarna brojka je puno veća.

U našem kraju poznata je riječ stečaj. Tako da je među prvim potezima vlade bila zatvaranje brodogradlišta Kraljevica. Dakle oko 500 ljudi zaposlenika je završila na burzi. Pitaj Boga što je s njihovim obiteljima.

Žuta Lokva crvena pljuska Rijeci
Najavom premijera Zorana Milanovića da gradnja autoceste do Žute Lokve neće biti prioritet za njegovu Vladu, već će to biti pravac prema Dubrovniku, izigrano je jedno od glavnih obećanja Kukuriku koalicije dano građanima 8. izborne jedinice.
Slučaj Komadina- mediji ga stalno napadaju i sapunaju dasku za ostavku. :ne znam: Ne znam tko širi takve priče ali Komadina je najpošteniji političar bez ijedne mrlje u svojoj karijeri te kao takav jedini političar koji nešto vrijedi u SDP-ovoj garnituri iz riječkog kraja.

Kako Riječani vole reći "najveći riječki lopov" Slavko Linić želio je zaposliti svoja dva čovjeka u Hrvatskim autocestama no nakon pisanja Jutarnjeg, naš Komadina je poništio zaposlenje i objavio javno natječaje.

Slavko Linić u dogovoru s vladom dignuo je porez na 25 %

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača je trebao biti maknut zbog zapostavljanja i upropaštavanja riječke luke, no to nije još učinjeno iako se je najavljivalo. Očito je da vlada podjela fotelja.

Politika zaboravila Rijeku !


Kako vlada vlada - Što Riječani misle o prvih 100 dana vlade?


-------------------------------------------------
Prije ljeta najavljeno je iz vlade povećanje struje i plina za 7 %.
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Avatar korisnika
nikola
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 11094
Teme: 267
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#244  PostPostao/la nikola » 4.4.2012, 11:47

Adamić napisao:...
Zlatko Komadina, promet
Nova prilika
Riječkoj javnosti jako dobro poznat, 53-godišnji župan Zlatko Komadina sada je dobio veliku zadaću da sagradi prugu Rijeka – Zagreb, nastavi graditi autocestu prema Žutoj Lokvi, spoji Dubrovnik cestom sa ostatkom Hrvatske, a bez gradnje Pelješkog mosta...
Nakon punih 10 godina na čelu županije, Komadina dobiva novu veliku životnu priliku, koja mu pripada među ostalim i zato jer je dugogodišnji potpredsjednik SDP-a. Sada je vrijeme da Komadina pokaže koliko je operativan i efikasan u poslu, a i učvrsti odnose sa šefom stranke i vlade Milanovićem.
Komadina je oduvijek imao velike ambicije, želio se kandidirati za predsjednika SDP_a i predsjednika Republike, no na kraju mu okolnosti nisu išče u prilog. Zato svi koji ga poznaju, kažu da će biti dobar ministar.
Komadina je bivši košarkaš, ima barku, voli ribe i kartanje, sagradio je kuću na obroncima Učke gdje ima mir, ali sada ipak pakira kofere za Zagreb.
U svom resoru trenutno raspolaže s budžetom od oko 6,5 milijardi kuna. ...


ZLATKO KOMADINA

Ministar Zlatko Komadina ima plaću 19.399,91 kuna. Od nekretnina ima kuću u Drsniku od 100 kvadrata vrijednu 435.900 kuna, kuću u Opatiji veličine 250 kvadrata vrijednu 3.100.000 kuna. Od pokretnina tu su čamac od pet metara iz 1960. godina vrijedan 15.000 kuna, automobil Opel astra iz 2008. godine vrijedan 70.000 kuna. Komadina posjeduje i dionice 64 dionice Rio Rijeka nominalne vrijednosti 25.000 kuna, te štednju od 95.000 eura dok mu supruga ima štednju od 70.000 eura. Ima kredite od 50.000 eura u Zagrebačkoj i 22.000 eura u Splitskoj banci.


Tijekom današnjeg dana 6(04.04.2012. op. a.) očekuje se da će biti objavljena ostavka ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Zlatka Komadine.

Kako doznajemo iz više visokih izvora, ostavka će vjerojatno biti obrazložena zdravstvenim razlozima. Također je najavljeno da bi odlazak riječkog ministra javnosti trebao obznaniti premijer Zoran Milanović... N.L. Autor: Darko Pajić
_________________________________________________
I što reći na kraju? Nakon što je SDP dobio 100 000 glasova na ovom području, vagon ljudstva krenuo je iz Rijeke put Zagreba, a mi od toga nemamo ništa! Osim možda nervozu želuca.
:dole
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#245  PostPostao/la Adamić » 4.4.2012, 12:54

Razočaran sam! :dole

Rijeka je opet ispušila. Sigurno! Zašto, zato što nema riječkih lobija koji će moći gurati infrastrukturne projekte.

Ovo je za plakati.. :( Komadina drži se... to su sve govna oko tebe..
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Fiume1908
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 434
Teme: 3
Pridružen: 2.9.2011, 18:12

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#246  PostPostao/la Fiume1908 » 4.4.2012, 22:34

Nezaposlenost prešla 21 %
pa to im je bio Plan 21 :lol: što reći na ovu sitauciju u zemlji i vladu il se smijati i plakati..

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#247  PostPostao/la Adamić » 7.4.2012, 23:05

Razmišljao sam, gdje ovu vijest staviti ovdje ili u razvojne projekte , no ipak sam se odlučio za staviti ovdje, jer to su sve pusta obećanja političara i zanimljiv je ovaj članak jer se koristi riječ lokalpatriot. Trebali bi ići na koji tečaj ovdje kod nas.

---------------------------------------

LAŽNI LOKALPATRIOTI SLAVKO LINIĆ, VOJKO OBERSNEL I ŽELJKO JOVANOVIĆ OKRENULI LEĐA RIJECI

MANEKENI RIJEČKOG SDP-a u blatu Žute Lokve
Rijeka će od »svoje« Vlade dobiti ono što je već jednom dobila – ništa vrijedno spomena; do 2015. neće biti gotovi niti naslijeđeni projekti gradnje Zagrebačke obale i ceste D-403, a kamoli autocesta do Žute Lokve, novi Krčki most ili nizinska pruga
Darko PAJIĆ

Slika

Zlatko Komadina je doista morao otići zbog bolesti. To nije spin. Svatko tko je imao priliku posljednjih mjeseci razgovarati s ministrom, to će potvrditi. Komadina je u posljednje vrijeme imao problema čak i s komunikacijom, pa i koncentracijom, vjerojatno zato što se uistinu nije mogao nositi s teretom odgovornosti i stresa. Ostavka nakon svega 103 dana u Vladi svejedno predstavlja težak politički poraz Zlatka Komadine, koji će presudno odrediti njegov daljnji život u politici. Paradoks svoje vrste ostat će u činjenici da je iz Vlade otišao SDP-ovac, koji je najkonkretnije zagovarao i planirao investicije vezane uz razvoj Rijeke i pritom nije imao nikakvih nedoumica oko toga treba li Rijeci nizinska pruga i autocesta prema Dalmaciji.
Istovremeno je riječ o pravoj blamaži premijera Zorana Milanovića i hrvatske Vlade, jer je slučaj Komadina pokazao da Vlada u hodu, gotovo voluntaristički i bez stručnih kriterija, odlučuje o najskupljim infrastrukturnim projektima u državi po načelu »malo hoćemo – malo nećemo«. Ta nesretna autocesta Rijeka – Žuta Lokva razgolitila je problem do kraja i dovela Milanovića u izuzetno neugodnu situaciju u kojoj mora arbitrirati o stvarima o kojima se u Rijeci nisu mogli dogovoriti, iako su odavno to trebali učiniti.

Kardinalna greška

Riječki SDP čak niti na izbore nije izašao s nekom jasno dogovorenom politikom i strategijom, pogotovo ne kad je riječ o razvoju gospodarstva, industrije i prometa. Jaki riječki kadrovi vukli su svatko na svoju stranu u Rijeci, a takvi su na kraju i otišli u Zagreb. Sve se ionako svodi na soliranje i ono što radi četverolist manekena riječkog SDP-a, a to su Slavko Linić, Vojko Obersnel, Zlatko Komadina i Željko Jovanović.
Površna analiza javnih istupa u ne tako davnoj prošlosti pokazuje da je u jeku predizborne kampanje Slavko Linić govorio o potrebi rezanja investicija u gradnji autocesta i njihovog usmjeravanja u energetiku i željezničku infrastrukturu, dok se u isto vrijeme njegov kolega u SDP-u i budućoj Vladi Zlatko Komadina zalagao za izgradnju najskuplje autoceste u Hrvatskoj, 730 milijuna eura teške i 56 kilometara duge dionice Križišće – Žuta Lokva. Da treba graditi Žutu Lokvu godinama je govorio i gradonačelnik Vojko Obersnel, koji je donedavno kritizirao Vladu Jadranke Kosor, jer nema sluha za taj prometni pravac. Još prošle godine, također u kampanji, Obersnel je javno izražavao očekivanje da će Vlada Zorana Milanovića razvijati riječki prometni pravac, te između ostalog nastaviti izgradnju autoceste prema Žutoj Lokvi.
No, nakon što je premijer Milanović prije sedam dana rekao da novca za taj projekt nema, pa stvar još i začinio konstatacijom kako ta investicija Vladu dovodi u neugodnu situaciju pred građanima južne Dalmacije, a posebno Dubrovnika, Obersnel je također reterirao i kazao kako više ne vidi Žutu Lokvu kao prioritet, jer postoji alternativna veza s Dalmacijom preko Bosiljeva. Željko Jovanović se mudro o svemu nije izjašnjavao, jer mu to ionako nije u resoru.
Ipak, premijer je odbacujući Žutu Lokvu kardinalno pogriješio i kazao kako prometno rješenje ceste do juga Hrvatske treba biti prioritet, pa je onda i njega morao ispraviti riječki ministar financija Slavko Linić i kazati kako ni Žuta Lokva, ni autocesta do Dubrovnika nisu realne i isplative, pa se niti jedna ni druga neće graditi. Ima se tek dovršiti započeti posao, na jednoj strani brze ceste do Križišća, a na drugoj posljednjih desetak kilometara autoceste do Ploča.

Balon za lakovjerne

Blato Žute Lokve, u kojem se valja riječka politika, time bi trebalo biti odrezano kirurškom preciznošću, jer nitko u Vladi, uključujući i premijera, ne vidi potrebu prepustiti poneku odluku struci koja bi, makar i po nalogu politike, mogla razmotriti različite opcije po kojima bi se autocesta do Žute Lokve itekako mogla izgraditi, a da pritom ne bude nekog dramatičnog opterećenja za državni proračun. To nije nužno samo koncesija, već može biti riječ o kombinaciji koncesije i investicije HAC-a ili ARZ-a, etapnoj gradnji na najprometnijim dionicama od Križišća do Novog Vinodolskog ili određivanju nešto veće cestarine od Križišća do Žute Lokve (između 24 i 30 kuna za osobni automobil), čime bi se uvećala isplativost cijele investicije i ročnost njezinog povrata.
Čak ni ideja bivšeg ministra Komadine o početku izgradnje tunela Vratnik dužine 3,5 kilometara do kraja ove godine nije morala biti loša ukoliko bi postojao plan da država financira i izgradi samo dionicu Žuta Lokva – Senj, a ostatak autoceste ponudi u koncesiju, koja bi zbog tog doprinosa države cijeloj investiciji, bila isplativija, pa bi se i investitor lakše pronašao, a dužina koncesije bila kraća. Mogla bi se na taj način u koncesiju uvrstiti i gradnja novog Krčkog mosta ukoliko na kraju i priča o nizinskoj pruzi i velikom kontejnerskom terminalu na Krku ne ispadne napuhani balon za lakovjerne.
Raznih opcija ima, ali je stvar trenutno odrezana sjekirom, jer je riječki ministar Slavko Linić jasno i glasno rekao da novca za riječku autocestu nema. To je svakako puno lakše nego pokušati osmisliti kvalitetan i realan koncesijski model, posao za kojeg ljudi od struke kažu kako je potrebno nekoliko godina samo za pripremu dokumentacije natječaja.

Povijest bolesti

Iako se ovdje neki zaključci nameću sami po sebi za bolje razumijevanje cijelog problema potrebno je vratiti se u nešto dalju povijest, koju ne zovu uzalud učiteljicom života. Danas se malo tko sjeća da je te 2001. godine, kad je premijer Ivica Račan zajedno s tadašnjim ministrom graditeljstva Radimirom Čačićem najavljivao ogromne investicije u cestogradnji, ideja izgradnje autoceste Zagreb – Split u roku od svega tri godine, bila proglašena idiotarijom u koju je malotko bio spreman povjerovati. Račanu samo što nisu obukli luđačku košulju. Zatečeno stanje ukazivalo je da se autocesta prema Splitu vjerojatno ne može izgraditi još najmanje desetak godina.
Prema Rijeci je ipak bilo bolje, jer nedostajalo je oko 60 kilometara autoceste, te je još oko 40 kilometara trebalo pretvoriti u puni profil. Istovremeno, prema Splitu nije bilo gotovo ničega osim probijene cijevi tunela Sv. Rok i 30-tak kilometara dionice kod Ogulina u fazi zemljanih radova, što znači da je trebalo od nule izgraditi gotovo sve na 319 kilometara od Bosiljeva do Splita. Svejedno, tri puta duža autocesta prema Splitu izgrađena je i puštena u promet u nevjerojatno kratkom roku, već sredinom 2005. godine. Istovremeno, puni profil na autocesti Rijeka – Zagreb, čija je gradnja otpočela daleke 1969. godine, završen je krajem 2008. godine, više od tri godine nakon što je autocesta već stigla do Dugopolja iznad Splita. I sve to unatoč činjenici da je i danas promet između Rijeke i Zagreba 30 do 50 posto veći.
Pritom nikako ne treba smetnuti s uma ni činjenicu da drugi Riječanin na čelu Hrvatskih cesta, Vladimir Bizjak, također nije napravio ništa kako bi se riječka obilaznica dovršila u punom profilu. U te četiri godine Bizjakovog mandata projekt nije bio doveden u fazu da ga niti jedna iduća vlast ne može zaustaviti. Upravo suprotno, kad je Božidar Kalmeta došao u Ministarstvo prometa, a Stjepko Boban na čelo Hrvatskih cesta, nije bilo građevinskih dozvola za obilaznicu, a kamoli da je bio raspisan natječaj o gradnji. Činjenicama unatoč, HDZ je uspio nametnuti javnosti tezu o pogodovanju interesima Rijeke, nekom lokalpatriotizmu kojeg u stvarnosti uopće nije bilo.
Vlada u kojoj je potpredsjednik i jedna od najvažnijih karika bio upravo Riječanin Slavko Linić toj istoj Rijeci dala je malo ili gotovo ništa. Najvažniji događaj tog vremena bio je potpis ugovora u Rijeka Gateway projektu iz 2003. godine, gdje do danas još uvijek na terenu nije započela realizacija dva najvažnija projekta, a to je uređenje stambeno-poslovne četvrti s marinom na Delti i Porto Barošu i izgradnja kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali.

SDP kao HDZ

Lažni lokalpatriotizam ipak je manje važan od drugog ključnog problema sustava izgradnje autocesta. Te 2002. godine kad je pokrenut »New deal« autoceste prema Splitu objavljen je i plan po kojem su autoceste trebale generirati gospodarski razvoj cijele Hrvatske. Bila je riječ o ideji gradnje 400 gospodarskih zona u Hrvatskoj, većinom upravo u gradovima i općinama u neposrednoj blizini novih modernih autocesta. Od tih silnih zona ostalo je malo ili gotovo ništa. Jedina istinska iznimka je Općina Dugopolje, nekadašnja zabit u kamenjaru, koja se dolaskom autoceste doista počela naglo razvijati u mali gradić s nizom poslovnih subjekata. Čak ni zona kod Ogulina, koju je izgradio i koristio Bechtel kao svoju bazu dok se autocesta gradila, nije privukla značajnije investitore, iako je lokacija bila i ostala idealna u neposrednoj blizini čvora Bosiljevo iz kojeg vode autoceste prema najvećim hrvatskim gradovima, Zagrebu, Rijeci i Splitu.
HDZ-ova Vlada na čelu s Ivom Sanaderom nastavila je nerazumno graditi autoceste u praktično svim dijelovima Hrvatske, iako gotovo nigdje to nije bilo opravdano intenzitetom prometa, višestruko usput povećavajući cijenu po kilometru izgrađene autoceste zbog čega su na kraju nanizane afere i optužbe za kriminal u cestogradnji za kojeg još uvijek nema presuda na sudovima. Novu infrastrukturu nije pratio razvoj gospodarstva, industrije i proizvodnje, pa na autocestama izvan ljetne sezone ni danas nema prometa koji opravdava njihovu gradnju. Pokazalo se da HDZ o tome uopće nije brinuo, jednako kao što ni danas u SDP-u nitko o tome ne govori u pripremi jednog drugog, jednako važnog i skupog projekta.
Riječ je o nizinskoj pruzi, čija se gradnja procjenjuje na pet milijarda eura. Povijest bi se mogla ponoviti, jer pruga sama po sebi nije dovoljna ni opravdana ukoliko će služiti samo premještanju tereta od točke A do točke B. Bez niza logističkih zona, besplatne dodjele zemljišta investitorima, povlastica za nova radna mjesta u proizvodnji, osmišljavanja novih proizvoda i niza drugih mjera ni pruga neće biti dovoljno iskorištena čak i ukoliko je netko izgradi.

Veliko ništa

Nažalost, ni o nizinskoj pruzi se riječki SDP-ovci nisu mogli godinama dogovoriti, već su njegovali koncepciju konfuzije i zbunjivanja javnosti. Još je prošle godine Linić govorio kako prugu ne treba graditi, pa je dugo Zlatko Komadina bio usamljen u riječkom SDP-u u otvorenom lobiranju za nizinsku prugu. Na kraju je postignut kompromis po kojem bi prvo trebalo rekonstruirati staru prugu i paralelno raditi na pripremi međunarodnog natječaja za nizinsku prugu. Taj će potrajati duže vrijeme, pa je upitno može li pruga uopće dobiti koncesionara do kraja mandata ove Vlade.
Možda bi zato bilo bolje kad premijer Zoran Milanović ne bi toliko govorio o posebnoj pažnji i brizi za razvoj riječkog prometnog pravca. Sasvim je izvjesno da 2015. godine kada mandat Vlade završava neće biti gotovi ni naslijeđeni projekti gradnje Zagrebačke obale i ceste D-403, neće biti autoceste do Žute Lokve, neće biti novog Krčkog mosta, neće biti kontejnerskog terminala na Krku, jednako kao što neće biti ni nizinske pruge.
Da bi netko, negdje, u Rijeci ili okolici, idućih godina mogao započeti neku novu proizvodnju i otvoriti značajan broj novih radnih mjesta, može se samo sanjati. U tome se krije i odgovor na pitanje hoće li Riječani idućih godina bolje živjeti. Strategija razvoja Rijeke na uslugama, trgovini i prometu neslavno je propala, a neke druge nema na vidiku.
Tako bi se i povijest mogla ponoviti, a Rijeka od »svoje« Vlade još jednom dobiti ono što je već jednom dobila – ništa vrijedno spomena.

http://novine.novilist.hr/Default.asp?W ... 328592863S
------------------------------------
:bravo: Opet odličan tekst, tko će drugi nego Darko Pajić ! :zastava: :srce
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Fiume1908
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 434
Teme: 3
Pridružen: 2.9.2011, 18:12

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#248  PostPostao/la Fiume1908 » 24.6.2012, 15:22

Pola godine Kukuriku vlade: država u recesiji, nacija u depresiji

Milanovićeva je vlada uspješno odvalila jedan za njih stvarno važan posao i barem tu zaslužuje dobru peticu. Sve su uvjerili da se ništa ne može napraviti ekspresno jer smo u strašnom škripcu te da u prvoj godini ni ne treba očekivati nikakve bitne pomake

Šest mjeseci su na vlasti, što više nije tako malo. I dalje djeluju kao da se još traže, kao da pipaju u mraku. Ne živi se još ništa bolje. Donose na stotine zakona, najavljuju još stotine novih. To nas zasad nije spasilo. Nismo izašli iz recesije i ne zna se kad ćemo. Nitko nije došao ovamo proizvoditi skupe automobile, ni najmodernije helikoptere, niti se itko jagmi za pokretanjem iole značajnih investicija u Hrvatskoj. Veliki projektni timovi stoje i čekaju da ih se angažira, a to znači da ni od građenja u dogledno vrijeme neće biti ništa. Najviše ljudi i dalje radi za državu, a puno ih i dalje nema gdje raditi. Prema tome, standard, do daljnjega, može ići još samo prema dolje.

Ako ste najesen napokon mislili kupiti novi kaput, e nećete, opet ćete izvaditi stari. Nema ništa od popravka krova, niti od bar dvije nove zimske gume. I tako su svi živčani i malodušni.

Samopoštovanju ne pridonosi ganutljiva karikatura u kojoj našem vojnom MIG-u nekidan otpada cijela pilotska kabina. Ili to što smo odmah propali u nogometu.

Ali, u toj depresiji, Milanovićeva je vlada uspješno odvalila jedan za njih stvarno važan posao i barem tu već sada zaslužuje dobru peticu. Sve su uvjerili da se ništa ne može napraviti ekspresno budući da smo u tako strašnom škripcu, te da prvu godinu dana zapravo ni ne treba očekivati nikakve bitne pomake. Kombiniranim efektom premijerovih opreznih obećanja i domoljubnog patosa, Linićeve sudbinske mirnoće s kojom preslaguje blagajnu i krvoločno progoni okorjele porezne bjegunce, te Čačićevih razornih poruka o tome kako je ovdje sve do kraja uneređeno i upropašteno, vlast je javnosti inducirala uvjerenje kako će se pustoš koju su naslijedili morati sanirati praktički cijeli jedan mandat. I da je zato ili krajnje drzak ili vrlo glup svatko tko govori drugačije.

Naši resursi
U tome, naravno, ima istine, ali to apsolutno nije cijela istina. Jer, svakako ima raznih bržih i efikasnijih rješenja za cjelinu ove naše ekonomski mučne situacije nego da se do ljepšeg cilja vučemo oprezno i godinama. Međutim, zasad se još uvijek misli da ta rješenja moraju biti izbjegnuta jer su ili preradikalna i nepravedna, ili za većinu neizdrživa. Možemo li sebi, recimo, dopustiti da još snizimo ove bijedne penzije i da te pare damo za investicije ili za otplatu dugova? Ako ne, valjda se mora ići sporije i mekše. Posebna je stvar da, hipotetički, postoje sigurno i neka treća, genijalna i nobelovska rješenja za izlazak iz ovog blata. Ali naši su resursi ti koje imamo. Milanović ili Karamarko. A HDZ smo, hvala na pitanju, isprobali osam godina i došli točno tu gdje sada jesmo.

I zato je neumitnost pakleno dugog oporavka Hrvatske postala opći stav koji se nekako svaki put nametne kao željezni okvir u TV debatama politički nesvrstanih stručnjaka, a još ozbiljno prevladava i u općenarodnim diskusijama po kafićima. Nevoljko su ga usisali čak i oni koji se s ovom vlašću ne slažu ni oko tonaliteta hrvatske himne. Strah čine strašnijim i babaroge poput Grčke, Španjolske i drugih zemalja oko kojih je cijela EU na nogama baš zato jer su ... tako prokleto slične Hrvatskoj.

Ova je nacija tako upala u mračnu rupu nezdrave pomirenosti sa sudbinom i debelo odgođenih očekivanja koja se puk čak ne usudi ni verbalizirati da se daleki spas slučajno ne raspline i ne urekne. Misli se da smo osuđeni na dugu, mračnu noć bez mogućnosti pomilovanja. Da crnilo bude još uvjerljivije, Eurostat objavljuje da ćemo nagodinu ući u EU kao četvrta najsiromašnija zemlja ispred Latvije, Rumunjske i Bugarske, s BDP-om koji je samo 61 posto prosjeka EU-a. Prosjeka.

Mora nam, dakle, biti još puno gore – da bi jednom možda bilo bolje.

Skromni optimizam
Dojam da je to postalo ta nova većinska religija u Hrvatskoj upravo je potvrdilo i istraživanje TV Nove u kojem je optimizam u vezi s brzinom Vladinih uspjeha pokazalo skromnih 4 posto ispitanika, dakle jedva šačica od ukupnog broja birača Kukuriku koalicije. Samo tih četiri posto vjeruje da će se dobri rezultati poduzetih mjera vidjeti već do kraja ove godine, svi drugi su pripravni na gore i još puno gore solucije. Narednih 24 posto građana očekuje znakove oporavka tek dogodine, još 25 posto posto uzda se u 2014. i 2015. godinu, oko 27 posto računa na bolje dane tek poslije 2015. A preostalih 18 posto, a to je golema brojka, uopće nema nikakvu ideju kad bi se sretni preokret mogao dogoditi.

No to kako se čvrsto i duboko ukorijenilo mišljenje da brzo spašavanje Hrvatske nije moguće ni u jednoj zamislivoj varijanti, još se najbolje vidi po opoziciji. Jer stranke kojima je izmakla vlast – iako to neće priznati ni za živu glavu – ponašaju se točno tako kao da i same apsolutno vjeruju da ova agonija mora trajati još dugo, dugo prije nego što se izađe na zeleni proplanak. A još manje će priznati da ni same nemaju pojma kuda bi mogao voditi put do tog proplanka i to odsustvo ideja vidi se iz aviona.
I zato je ovo, što se opozicije tiče, neproduktivno vrijeme prazne galame i paušalnih uvreda na račun vlasti.

HSS-a, HSLS-a i HSP-a ionako više nema, a HDZ, HDSSB i Laburisti natječu se tko će, u nedostatku osobito smislenih sadržaja, sunuti prema Vladi što više teških riječi.

Taj niski stil politike ovih dana je kulminirao u nedorasloj izjavi Tomislava Karamarka da je aktualna vlast čak i »nenarodna«. No sve je to za Milanovića jako dobro. Ovako ispada da on radi najbolje što se može i bolje nego što bi mogao itko drugi.

Na žalost, možda je to i istina.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska ... -depresiji

---------------------
Samo se ne bi složio za Hrvatske Laburiste mislim da su oni jedini prava opozocija, samo nemaju toliku medijsku pozornost kao HDZ..Čini mi se da je ova vlada na dobrome putu da bude gora i od HDZ-a što je jako jako teško.Također od toliko silnih riječana nitko nije pomakao prst za našu Rijeku , nitko nije spomenuo kraljevicu ali bitno da se spominjala gay parada na sve strane..SRAMOTA!! al eto obavezno glasajte za SDP i HDZ a naš dragi vojko neka nam bude gradonačelnik i 2048.g

Avatar korisnika
nikola
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 11094
Teme: 267
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#249  PostPostao/la nikola » 26.6.2012, 10:45

Fiume1908 napisao:...
---------------------
Samo se ne bi složio za Hrvatske Laburiste mislim da su oni jedini prava opozocija, samo nemaju toliku medijsku pozornost kao HDZ..Čini mi se da je ova vlada na dobrome putu da bude gora i od HDZ-a što je jako jako teško.Također od toliko silnih riječana nitko nije pomakao prst za našu Rijeku , nitko nije spomenuo kraljevicu ali bitno da se spominjala gay parada na sve strane..SRAMOTA!! al eto obavezno glasajte za SDP i HDZ a naš dragi vojko neka nam bude gradonačelnik i 2048.g

Skoro pa sam pomislio da sam ja ovo napisao. Toliko se slažem s gore narečenim. :gore
A za protagoniste i aktere teksta :dole
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 24030
Teme: 926
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Parlamentarni izbori 4.12.2011.

Post broj:#250  PostPostao/la Adamić » 18.12.2012, 20:56

Pakujte se...Riječani , nema mjesta za vas.
------------------------------------
Riječki dečki odlaze iz Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture
Hajdaš Dončić smijenio kadrove Zlatka Komadine: Mendrila i Šolić natrag u Rijeku, Krizmanić u HAC


U zaključku treba reći kako je u 2012. pokušaj preuzimanja Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture od strane riječkog i primorsko-goranskog SDP-a doživio potpuni krah i fijasko.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska ... anic-u-HAC
------------------------------------------------

Rijeka je opet ispušila i to tako naivno i glupo. :oops:
Rijeka - naša ljubav, naš način života :trobojnicasrce

Prethodni

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Politika

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 3 gostiju

cron