Adamić napisao:Tko god prođe , ispred ove kuće ostane bez daha, pa ne razumijem prethodne komentare nekolicine

, vjerojatno im je bolja nekakva štala od ovakvih gradnji.

Dok se je gradila kuća, moglo se je ući unutra. Kažu oni koji su bili unutra, da je na sredini kuće bila fontana i bazen.
Ovaj projekt djeluje više slastičarski, nego li kao stanogradnja. Kuća je četvrtasta, a svaka fasada obrađena je na isti način, podliježući strogom zakonu simetrije. Boja svega što nije fasadni zid je slastičarska - bijela boja šlaga. Fasadni zid, pak, je Barbi roza.
Samo na istočnoj fasadi, uz obavezne balkone nagurao se još i toranj sa stubištem. Ostaje posve nejasno zašto u njemu nema i lifta, kad u kući svega ima?
Fascinantna je i ideja projektanta kako iz kuće nemaš što gledati, ako nisi u središnjem pojasu balkona (tj. nema prozora), dok se u tornju sasvim raspojasao, stavljajući po pet prozora na katu!
Odmah uz balkone (koji su bijeli!) s krova vode oluci (ofarbani crno!) koji očito uokviruju sliku na svakoj fasadi. Vrlo decentno, tehnički sjajno. Tko voli raditi monade po kući.
Krov je posebna priča. Crijep djeluje opet slastičarski, kao da je od pločica karamela. Pa četiri odušnika, smještena uprkos simetriji. Pa tri predimenzionirana dimnjaka s robne kuće Varteks, također smještena bez simetrije. I, kao kruna svega, svjetlarnik na vrhu. Objašnjenje njegovog postijanja si ti dao ("Kažu oni koji su bili unutra, da je na sredini kuće bila fontana i bazen."), no moraš biti popriličan mazgov da probušiš krov i dvije katne ploče, kako bi pustio dnevno svjetlo u bazen. Ili, kako bi Nives Odak rekla: Ima se, može se...
No, ako je bazen slučajno na tavanu (mjesta ima), svaka čast - treba izludit te statičare.
Uglavnom, kuća koja se predstavlja prema fasadama, kao torta, na krovu vodi borbu ubijanja simetrije.